Avatar billede help--me Nybegynder
31. december 2001 - 22:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Diablo2exp!!!

Jeg vil give 135 point og 1 halflife cdkey HVIS der er nogen der vil e-maile en DIABLO 2exp cdkey!!!!!!!!!!!!!!!

Min e-mail er: Lassekl@hotmail.com
Avatar billede darkside Nybegynder
31. december 2001 - 22:50 #1
Hmm det får du ikke hjælp til her, luk spørgsmålet..!og læs reglerne, http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede darkside Nybegynder
31. december 2001 - 22:51 #2
<snip>
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
</snip>
Taget fra. http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2001 - 23:10 #3
Tjek mail :)
Avatar billede help--me Nybegynder
31. december 2001 - 23:38 #4
DIABLO 2 LORD of......
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. januar 2002 - 01:53 #5
sender straks denne mail til Blizard med info om at Lassekl@hotmail.com kører med en cracket LOD varsion... du kan være SIKKER på de kontakter dig din idiot. Hvad forventer du? det er det samme som at lave en annonce i den blaa avis med teksten.
\"jeg er hæler, king til mig på tlf 55 55 55 55 for at køber stjålet udstyr
Avatar billede help--me Nybegynder
02. januar 2002 - 15:49 #6
Sorry, Hvordan trækker man sit spørgsmål tilbage???
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
02. januar 2002 - 19:09 #7
Giv pointene til visto.dk.

For han har givet et rigtigt svar!!!
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Hvis du gør dette igen opsøger Eksperten dig også for du problemer! forstår du det???

Og tænk lige på at hvis Eksperten kan opsøge dig kan Blizzard også!!!

Hvad kan jeg sige???? DET ER SURT AT VÆRE DIG!!!
Avatar billede hypetraxx Nybegynder
02. januar 2002 - 19:32 #8
du behøver ikke at håne ham jeg tror han har forstået dig!!!
Avatar billede help--me Nybegynder
02. januar 2002 - 19:36 #9
hvad med at i lukker røven!!!!

I er altid så sure!!!!

Så jeg giver pointene til Hypertraxx
fordi han kan få jer til at lukke røven
HA HA HA HA HA HA
Avatar billede hypetraxx Nybegynder
02. januar 2002 - 19:38 #10
tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2002 - 21:47 #11
http://www.eksperten.dk/spm/143273

I bliver begge anmeldt.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. januar 2002 - 22:12 #12
Help--me > Yes. Du har fuldstændig ret.
Altid sure, spm de ikke synes om er forkerte og høre ikke på Eksperten.dk osv. (synes DE)

Mit råd er:
Det er ulovligt at søge efter Cracks, CD-key\'s osv. inde på Eksperten.dk
Lav et svar, accepter det, og dit spm er hermed lukket.
Avatar billede peter_admin Nybegynder
08. januar 2002 - 12:23 #13
Brugeren hypetraxx/help--me er slettet - admin.
(Warez forespørgelse og samme bruger)