Avatar billede ja_ Nybegynder
31. december 2001 - 13:12 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

errr...en lille boot fejl: INACCESSIBLE_BOOT DEVICE

Jeg har lige købt nyt motherboard....ASUS
jeg har os\' købt en ny CPU, AMD Duron 800
Jeg køre Win2k
Når jeg prøver at starte skriver den:

*** STOP: 0x0000007B (0xF61B4C,0xC0000034,0x00000000,0x00000000)
INACCESSIBLE_BOOT DEVICE

Hvis det er første gang denne.....blablabla......skal du genstart pc\'en....blablabla
Hvis den kommer igen---blablabla...-.-.-...skal du....kontroller din pc for vira....

I din manual, kan du finde flere oplysninger om håndtering af fejlmeddeleser.

------
Jeg er nu en pc wiz/geek/freak/nørd men stadig...jeg er ikke god til hardware....man kan ikke være go\' til al\' ting!
Avatar billede virus Nybegynder
31. december 2001 - 13:14 #1
Det er sikkert dit chipset som er anderledes end det som du instalerede win på ik?
Avatar billede hojben Novice
31. december 2001 - 13:15 #2
du har ikke bare skiftet board og cpu ud vel ??
Avatar billede virus Nybegynder
31. december 2001 - 13:17 #3
hojben
\"
Jeg har lige købt nyt motherboard....ASUS
jeg har os\' købt en ny CPU, AMD Duron 800
\"

nej det har han sikkert ik ;) MUHAHA
Avatar billede ja_ Nybegynder
31. december 2001 - 13:18 #4
Jeg købte også nyt 128mb 133ram(IPQ  eller såd\'n pis...) og et JNC Miditower(skal bare ha let mat-sort maling...)

Jeg startede med at sætte cpu\'en på mit nye fiiine motherboard...så rammen...og 32mbPC100 så fløede jeg kølleren af min gamle pc...mine hardiske ud af den gamle..så ind i den nye... starter pc\'en vælger Microsoft Windows 2000 Prof. i boot mangeren... og så kommer den asssucking fejl!
Avatar billede hojben Novice
31. december 2001 - 13:19 #5
ja ok.. du skal jo reinstallere windows når du har skiftet så drastisk ud...

Vira > Ti... *g*
Avatar billede ja_ Nybegynder
31. december 2001 - 13:22 #6
Ja.....Det tror jeg heller jeg må gøre....
Min ven Fraggi kommer i morgen....så kan vi installere win 3.11, win 98 og win 2000 på ny....
Avatar billede hojben Novice
31. december 2001 - 13:24 #7
Hva dælen vil du med win 3.11 ??
(understøtter den egentlig så stor cpu ??)

takker for point ;)
Avatar billede ja_ Nybegynder
31. december 2001 - 13:25 #8
Jeg vil spille den orginale verison af minestryger....
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. december 2001 - 16:53 #9
Orginale version ??!?!
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. december 2001 - 16:54 #10
Kan du ikke bare kopiere den gamle minestryer ind?