Avatar billede bond_lover Nybegynder
31. december 2001 - 11:47 Der er 12 kommentarer

En spil launcer......

Hej Eksperter...

Jeg kunne godt tænke mig en slags spil/program launcer ligesom der er på nogle netcafe\'er. Den skal helst være i fuld skærm og skal selv starte op når man går ind i windows. Ved i om sådan en findes?
På forhånd tak.

Bond Lover
Avatar billede happyface Nybegynder
31. december 2001 - 12:03 #1
Avatar billede bond_lover Nybegynder
31. december 2001 - 12:27 #2
Jeg prøver det lige
Avatar billede bond_lover Nybegynder
31. december 2001 - 12:33 #3
Det var ikke det jeg mente det program gør jo bare at jeg kan vælge vilke programmer der skal starte op. Jeg skulle bruge e slags menu hvor jeg kan vælge vilke spil/programmer jeg vil kører ligesom på en netcafe
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. december 2001 - 12:40 #4
Lidt kodning i delphi, skulle nemt kunne lave sådan et program:-)

Hvad skal det kunne?
Avatar billede bond_lover Nybegynder
31. december 2001 - 12:50 #5
Jeg skal selv bestemme vilke programmer/spil der skal ligge på en liste og hvis du kan skal der vises et lille screenshot af det. Når jeg så har valgt spil/program skal jeg bare kunne klikke på en knap og så starter det. Men husk fuld skærm. Hvis du kan også lidt pænt design
Avatar billede bond_lover Nybegynder
31. december 2001 - 12:58 #6
Kan det lade sig gøre
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. december 2001 - 13:37 #7
jeg vil mene at det er rimlig nemt at lave, men da det er nytårs aften, kan jeg ikke bruge hele dagen her foran min computer, så det bliver først i morgen når jeg er vågnet:-) nok først ved en 4-5 tiden, da jeg skal til fest i aften:-)

wil/

men hvis du finder et program, må du gerne skrive et link her på siden..
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. december 2001 - 13:39 #8
lige for at vide det.
skal det være muligt at vælge flere spil til listen, eller skal jeg sætte nogle forudbestemte?

er ikke alt for hård til delphi endnu, men jeg kan da prøve:-_)
Avatar billede bond_lover Nybegynder
31. december 2001 - 13:43 #9
Jeg kunne godt tænke mig at jeg selv kunne sætte spil til.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. december 2001 - 14:29 #10
oki, sidder lige og kigger på det nu:-)
Avatar billede atox Nybegynder
02. januar 2002 - 16:58 #11
Bond Lover jeg har ledt efter det samme program men med indtet held. Finder du ud af noget eller finder programmet må du godt lige kontakte mig

J_Christiansen@mail.tele.dk

Nicolai Christiansen
Avatar billede atox Nybegynder
02. januar 2002 - 17:43 #12
Til \"min tidligere kommentar\":

Det var min fætter som har skrevet for mig... jeg var logget ind på hans com´, og det havde han ikke opdaget... bare lige sådan at der ikke skulle opstå misforståelser...

Atox