Avatar billede truntee Nybegynder
31. december 2001 - 10:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Konvertere RMX-filer???

Jeg har en højt elsket musikfil i RMX-format, som jeg så ikke kan afspille. Nogen som ved, hvilket program der kan genkende og konvertere det til M3, WAW eller noget andet læseligt for Musicmatch og Mediaplayer?
Godt Nytår allesammen
Avatar billede pft Nybegynder
31. december 2001 - 10:58 #1
Avatar billede pft Nybegynder
31. december 2001 - 11:02 #2
Real Audio format.
Avatar billede truntee Nybegynder
31. december 2001 - 11:13 #3
Okay - jeg havde da overvejet at få lagt denne player ind igen - men vil den kunne konvertere filen til andet format??? Gider nemlig ikke at køre indtil flere \"playere\"
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2001 - 12:11 #4
Avatar billede truntee Nybegynder
31. december 2001 - 13:12 #5
Nja - jeg må jo være dummere end folk er flest - har nu installeret realplayer og winamp + plugin.
Jeg kan ingen steder finde en mulighed for at convertere filerne til MP3-WAW
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2001 - 13:18 #6
i WinAmp skal du i Preferences vælge Discwriter som Output. Derefter afspiller du din rmx-fil, og så bliver den gemt som Wav.
Avatar billede truntee Nybegynder
31. december 2001 - 13:38 #7
Jaja - I får point for forsøget - jeg kan altså ikke finde ud af det. Den der Winamp er ikke meget for at give oplysninger fra sig. Nu vil den for eksempel ikke spille - og hvorfor kan man ikke finde ud af. Godt Nytår til jer begge 2
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2001 - 13:46 #8
Hør nu her. Når du har sat den som discwriter, spiller den ikke. Den laver filen om til Wav. Når du er færdig, sætter du den tilbage igen. Hvor svært kan det være? Iøvrigt tak for ingen point.
Avatar billede truntee Nybegynder
31. december 2001 - 14:08 #9
Hov - jeg gav jer 30 hver - og jeg skal nok øve mig senere - har lidt dårligt tid i dag.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2001 - 14:45 #10
Nej, spørgsmålet var til 30 point, og dem gav du såmænd til pft. Det kan du se i venstre side.
Avatar billede truntee Nybegynder
03. januar 2002 - 23:17 #11
Hej ufc - har lagt point i: Om Eksperten, håber at det virker - beklager virkeligt meget