Avatar billede h-i-m Nybegynder
31. december 2001 - 10:33 Der er 5 kommentarer

uddanlse som webdesign

hvilke fag er vigtige at have en god karekter i hvis man vil være webdesign
og hvor kan man uddanne sig hvilke andre ting skal man være god til???
Avatar billede aswordfish Nybegynder
31. december 2001 - 10:36 #1
mediegrafiker på teknikskole tager 4 år...du skal bare ha fantasi :))))))))))))))
Avatar billede aswordfish Nybegynder
31. december 2001 - 10:36 #2
.:)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
31. december 2001 - 10:38 #3
Dansk er en god begyndelse...
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
31. december 2001 - 11:46 #4
Hvis du gerne vil beholde dit job i et IT-firma skal du IKKE være webdesigner!!!
IT-firmaerne har nok webdesignere!

Men okay da, hvis du stadig har mod på at tage et job i et IT-firma som webdesigner, så er kravene:
Dansk, engelsk, matematik på B, og en alm. grafiker-uddannelse.
Avatar billede h-i-m Nybegynder
01. januar 2002 - 15:43 #5
hvis jeg skal være helt ærlig så havede jeg tænkt mig efter folke skolen at tage nogle truemax kursuser og så tage en web designer udannelse også starte et lille firma med web designer og cover desinger og andre grafiske opgaver