Avatar billede snogen Nybegynder
31. december 2001 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Flytte Styresystem ????

Jeg har 3 harddiske i min pc’er, og nu er den ene hvor mit styreprogram ligger (drev C) blevet for lille da det kun er på 4000 mb. Til gengæld er mit 3. drev på 17 gb med masser af plads. Mit spørgsmål er: hvordan får jeg lettest lagt mit styreprogram over på det større drev uden at formatere?
Avatar billede riversen Nybegynder
31. december 2001 - 09:48 #1
brug norton ghost til at lave et image af dit ene drev...og derefter flyt det over på det andet drev.
Kan ikke huske om man kan lave en direkte flytning via ghost.

drop evt. din e-mail.
Avatar billede onki Nybegynder
31. december 2001 - 10:23 #2
Norton Ghost 2002 kan også lave en \"disk to disk\"

Sæt de to HDer i computeren. Boot på ghost disketten. Vælg disk to disk. Resten giver sig selv.

Har kun erfaring med 2001 og 2002.
Avatar billede Peter Praktikant
31. december 2001 - 10:42 #3
Er det harddiske eller partitioner?
Avatar billede onki Nybegynder
31. december 2001 - 10:53 #4
Det er lige harddiske. Hvis det er partioner, skal du gøre som riversen skriver. Eller bruge PartionMagic til at flytte partionerne med.
Avatar billede onki Nybegynder
31. december 2001 - 10:54 #5
Prøver igen.

Det er harddiske.

Hvis det er partioner, skal du gøre som riversen skriver. Eller bruge PartionMagic til at flytte partionerne med.