Avatar billede cypher00 Nybegynder
31. december 2001 - 02:01 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

OVERFØRSEL AF POINT TIL NY BRUGER

Dette er bare en overførsel af point fra min gamle bruger til min nye

håber det er ok
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:01 #1
Det er bare helt ok!
Avatar billede eflow Nybegynder
31. december 2001 - 02:02 #2
det er sq da ikke ok.....det må man ikke...
Avatar billede cypher00 Nybegynder
31. december 2001 - 02:03 #3
Dette er så det sidste fra denne bruger da jeg skal have et nut nik!

Cypher00 out

Krusty the klov in!
Avatar billede eflow Nybegynder
31. december 2001 - 02:04 #4
andmeldt...
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:05 #5
HVORFOR? det endeste jeg gør er at ændre mit nik!
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:08 #6
Så må de sq lave en måde så man kan ændre det uden at skulle oprette en ny bruger!\" de er velkommen til at slette Cypher00 og Cypherseven jeg bruger dem ikke og har ikke brugte cypherseven i laaang tid...havde glemt jeg havde den bruger.... min fejl...men jeg er ved at ændre mit nik og går meget op i at jeg bliver kendt som det navn.... hvorfor kan i ikke bare Acceptere det?
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
31. december 2001 - 02:10 #7
Jeg synes sku at det er i orden.
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:11 #8
heh tak.... men nu vare det jo nok ikke længe før jeg ikke er her mere... pga eflow!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. december 2001 - 02:12 #9
Vis det endeligt var er det sådan set ok med mig du flytter point fra Cypher00 til krusty, men det er ikke og du også tager fra cypherseven. Og det er da slet ikke ok du flytte point fra nogle af brugerne nå reglerne siger man ikke må.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:12 #10
kun 1 ny?? istedet for de mange gamle??

krusty\'s point

            Oprettelsesdato 2001-12-31 01:36:17
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 2305
Point brugt 0
Point ude 0
Banner Point 0
I alt 2605

2650 points på hvor lang tid?? på at have haft hvor mange inaktive brugere?
http://www.eksperten.dk/spm/152558
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
31. december 2001 - 02:13 #11
Så må vi håbe at han anmelder cypher00, for krysty har jo bare svaret han kan jo ikke gøre for at han har fået \"ulovlige\" point lol
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. december 2001 - 02:17 #12
Jeg kan da også oprette 9-10 brugere og lave den så i 100 dage også overføre point når jeg begynder og mangle... det er sgu da snyd.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:19 #13
lusket ... du har pludselig en bruger med mange gange de 300 oprettelsespoints + mange gange de 5 points pr. dag - det er da at tage røven på pointssystemet der er opbygget så man får 300 points ved oprettelse og 5 pr. dag ... ikke 900 ved oprettelse og 15 pr. dag
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:21 #14
snigermunken-->>DET ER JO IKKE DET JEG HAR GJORDT!
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:23 #15
Jeg kan godt se at det var lusket at overføre mine points fra cypherseven men jeg kan ikke se hvad der var galt i at overføre points fra cypher00 da det var min bruger før som jeg har brugt hyppigt
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:25 #16
ved ikke om nogen at dedektiverne kan se det nogen steder men jeg har lige afmeldt brugerne cypherseven og cypher00 og jeg er villig til at smide det 750 point fra cypherseven væk men sq ikke de 1500 jeg optjente på at besvare spørgsmål ovs.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:25 #17
jo det er du sidder med en bruger som har flere points end den burde have ... uanset hvor mange gange man måtte ønske at skifte navn, skal man stadig kun have
+ 5/dag
+ hvad man har svaret sig til
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
31. december 2001 - 02:26 #18
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=cypher00&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0 når han har tjent over 700 point har han sku nok ikke været så inaktiv.
Men de 300 point du får med oprettelse af krusty er vel lidt snyd
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:28 #19
Det kan jeg godt se... er der nogen der ved hvordan man kan smide 1050 point væk så ingen får dem.... jeg havde sq ikke tænkt over at jeg får 300 i oprtetelsses points og derfor er jeg også villig til at smide dem væk...
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:34 #20
princippet er det samme : at samle flere brugeres auto-tildelte points i 1 bruger .... og hvis de 700 points skulle betyde noget, så er de 500 et svar på eget spørgsmål
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 02:34 #21
hvis man skifter bruger.. så må man start forfra!!
der er en grund til at kan ikke kan skifte nick!

hvis man tager eksperten.dk seriøst, så vælger man er seriøst nick.. det man vil blive kendt på!!

det er jo det samme som hvis makse skifter nick og ligger nummer 1.. det er der ingen der vil synes om!

Gælder mig til at se den nye eksperten.dk *S*\'

men det er ULOVLIGT ifl. ekspertens regler!!
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:37 #22
rkhdk-->>TRO MIG DET HAR JEG FÅET AT VIDE! MEN SKET ER SKET IK!!!

Godt så fri-hash jeg er bange for jeg ikke helt forstår det du skriver oven over... er det mugligt du kan forklare nærmere?
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:38 #23
det var til bartsimpson
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:38 #24
og forresten GODT NYTÅR TIL ALLE!
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:40 #25
JA OG DET AT JEG SOM CYPHER00 HAR BRUGT NÆSTEN 3000 points på spørgsmål.... det er vil også svindel ikke!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 02:40 #26
krusty => så må du tager følgerne!!

Ponitz er til for at give en person værdi.. ikke meningen at de skal følge med når man opretter en ny bruger!
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:40 #27
sorry det med caps lock....
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:43 #28
Godt hvis du så skifter arbejde midt i en løn periiode skal du så ikke have den optjente løn med dig???
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:45 #29
man får hvertfald ikke sim anciennitets-tillæg med sig *LOL
Avatar billede krusty Nybegynder
31. december 2001 - 02:57 #30
Jeg er ked af det skulle gå sådan her... jeg overgiver mig og sletter selv brugeren... håber i for smidt en masse andre beugere væk fra eksperten med jeres hetz! så kan det jo være i for det for jeg selv!

syntes sq ikke det er sjovt at hjælpe andre når man bvliver forfulgt at dem man \"måske har hjulpet\"

det jeg gjorde var bare at tage med mig hvad jeg syntes tilhørte mig og sådan er det bare det med de 300 point havde jeg glemt og var villig til at smide dem væk sammen med de andre 700 men jeg syntes fandme ikke det er særlig fedt,,, det er jo ikke som om jeg stjal fra nogen!

og frem over når jeg vil have svar på noget oprtter jeg sq en enkelt bruger hver gang...så er der sq ingen fare for at blive forfulgt at nogen af jeg FUCKING GRIBBE!!!!!

hvis nogen har noget viedere at sige til mig kan de kontakte mig i forummet på www.pulex.dk

Krusty the klovn signing out for the last time!

Avatar billede bentn Nybegynder
31. december 2001 - 02:57 #31
nu smider jeg altså bare lige en bemærkning ud ikk\'?...\"skal vi alle sammen ikke bare glemme det point system og få os et forum hvor det kun drejer sig om at vi hjælper hinanden?\"

det er vel os der skal bruge det og hvis reglerne ødelægger et ellers godt foum så må de ændres.
godt nytår!!!!!!!!
Avatar billede fri-hash Nybegynder
31. december 2001 - 02:57 #32
og en lille videreføring af den tanke vil så være at cypher00\'s 300 startpoint skal trækkes da du har fået 300 nye på krusty + cypher00\'s \"anciennitetstillæg\" på 1570 skal trækkes fra da krusty har en anciennitet på 0 dage *G* + de 750 der kommer fra en ulovlig 2.bruger = 2620 point der skal trækkes fra 2605 .... du ender sq med at skylde 15 points *LOOOL*

godnat
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2001 - 11:49 #33
cypher00>
http://www.eksperten.dk/spm/87861 + http://www.eksperten.dk/spm/52403

Det er ulovligt at overføre point til en ny bruger hvis ikke de 300 point du tjener på en ny bruger bliver givet til admin. Hvis du gør det er brugerskiftet fuldt lovligt :)
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 15:56 #34
krusty's konto er deaktiveret....

Pointoverførsler af den ene eller anden afskygning er ulovlig på E.

Du er velkommen til at komme igen når du har læst reglerne!
Avatar billede pewl Nybegynder
03. april 2003 - 21:45 #35
FUCK EN LAD REGEL ! JEG SIGER DET BARE !!!!!
Avatar billede pewl Nybegynder
03. april 2003 - 21:46 #36
Skrev jeg så et år senere *LOOOOOOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede hojben Novice
03. april 2003 - 21:47 #37
Lettere sløv i betrækket må man sige ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
03. april 2003 - 21:51 #38
sikke en børnehave