Avatar billede zune Nybegynder
30. december 2001 - 22:59 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ER DER NOGEN DER HAR SUPERFROG TIL WINDOWS 2000

JEG ER EN DRENG PÅ 14 ÅR DER ELSKER GAMLE AMIGA SPIL ISÆR SUPERFROG ER DER NOGEN DER HAR DET ELLER KENDER ET STED HVOR MAN KAN DOWNLOADE DET

PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. december 2001 - 23:06 #1
pssst... prøv at skriv med andet end kun store bogstaver - mere fordi det ikke er så rart at du \"råber\" at os herinde ;)

Men derudover så er det spørgsmålet om superfrog er frigivet, er lavet i freeware til PC, eller om du har spillet til Amiga, og bare vil spille det i en emulator på PCen..

Prøv at søg på google.com og hvis ingen andre har svaret inden engang i morgen vil jeg søge lidt info der.
Men smutter fra E for i aften.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
30. december 2001 - 23:07 #2
Søg efter snes eller mame på www.download.com
Avatar billede sprutnik Nybegynder
30. december 2001 - 23:09 #3
Spille kan du finde på kazaa eller Morpheus. Selve emulatorene er lovlige at hente, men om spillene er, det ved jeg ikke så sikker på.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
30. december 2001 - 23:10 #4
skulle stå: det er jeg ikke så sikker på.
Avatar billede zune Nybegynder
30. december 2001 - 23:15 #5
JA SPILLENEDE ER LOVLIGE FORDI DE ER OVER 10 ÅR GAMLE
Avatar billede zune Nybegynder
30. december 2001 - 23:15 #6
OG IKKE SÆLGES MERE
Avatar billede prodic Mester
30. december 2001 - 23:18 #7
Alderen har ingen betydning - spørgsmålet er om de af producenten er fritgivne. Og det er sjældent tilfældet.
Avatar billede zune Nybegynder
30. december 2001 - 23:21 #8
ja ja men de er gratis det hved jeg for jeg har dowloadet det men det virker ikke til win 2000
Avatar billede francke Nybegynder
30. december 2001 - 23:22 #9
Avatar billede prodic Mester
30. december 2001 - 23:23 #10
bare fordi du har downloadet det gør det ikke automatisk lovligt eller gratis for den sags skyld.
Avatar billede francke Nybegynder
31. december 2001 - 01:12 #11
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. december 2001 - 08:36 #12
http://secure.team17.com/t17/blahblah.qry?cat=Software&id=sfrog&mc=&_UserReference=B15414673A40F38

så nej, den vil jeg ikke mene er lovlig at hente på nettet.

Det med \"abandonware\" - altså software der er 5-6-10 år gammelt og ikke sælges mere duer ikke...
Firmaerne har stadig rettighederne, og med mindre de frigiver det, så er der intet at gøre i.... ja, det kommer jo så an på det land de kommer fra skulle jeg mene,
Avatar billede francke Nybegynder
31. december 2001 - 11:38 #13
annikadk> På mit link kan det da hentes under downloads!! http://www.maydon.fsnet.co.uk/sfrog/
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. december 2001 - 11:42 #14
francke: Der står et sted det er en demo, og derefter henvisning til hvordan den laves \"full\".
Og fordi det kan hentes er det ikke lig det er lovligt...
Avatar billede zune Nybegynder
01. januar 2002 - 19:27 #15
ha