Avatar billede acnet Nybegynder
30. december 2001 - 21:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sende et foto

når jeg sætter et foto ind i en mail så kommer det ind men når den er sendt til en person og han åbner det så er der ikke noget foto , kun hvis jeg sender det som en fil ,  hvorfor og hvor retter jeg det
Avatar billede ameq Nybegynder
30. december 2001 - 21:57 #1
hvis du hæjklikker på filen du vil send er det ikke en \"menu\" som hedder send til og portmodtaget også skal du bare skrive e-mail adr. igeb =)
Avatar billede acnet Nybegynder
30. december 2001 - 22:08 #2
jo der er rigtigt nok men hvis man vil have at fotoet skal forblive åbnet når man sender det og så det er åben når modtager for det
Avatar billede ameq Nybegynder
30. december 2001 - 22:11 #3
den er jeg ikke med på =), hvis jeg forstår de sprøgsmål kan du så ikke bare lavede værer med at lukke det ??
Avatar billede egonspock Seniormester
30. december 2001 - 22:29 #4
Det kommer jo helt an på hvilket program din modtager har! Hvis det er Outlook, så forget it, men hvis det er Outlook express, er der en mulighed ved at lave det til en HTML-mail, men det er jo heller ikke lige til, hvis man ikke ved det!
Avatar billede martin_sj Nybegynder
04. januar 2002 - 09:45 #5
Ham der skal modtage dit billede skal sætte sin Outlook til at vise som HTML, dette gøres i indstillinger eller når han har åbnet mailen skal han vælge: Formater -> HTML.

Egonspock: Har du ikke byttet om på Outlook og Outlook Express. \"Express er forællet\"
Avatar billede egonspock Seniormester
05. januar 2002 - 19:16 #6
Jeg giver mig fuldt og klart martin_sj! Jeg er vant til at bruge Outlook 97, og den er vel gammel, mens min Outlook 2000 klarer meget, bedre og det har jeg også læst skulle være tilfældet for Outlook 2001. Men bortset fra det, hader jeg HTML-mails af den type, der lige skal hente et billede eller to fra nettet inden det ser læseligt ud...
Avatar billede martin_sj Nybegynder
06. januar 2002 - 18:31 #7
Egonspock: Det har du ret i, folk skal have det til at se så smart og godt ud, men funktionelt og brugervenligt er det ikke. Det kan skabe en masse problemer fordi folks PC\'er er så forskellige. (Versions numre, og plug-ins osv.)
Avatar billede egonspock Seniormester
06. januar 2002 - 22:36 #8
Selv i firmaer med samme opsætning kan man komme ud for at MS-ting ikke virker ens. Jeg var ude for at vi måtte opgive at bruge ActiveX-komponenter til et projekt hvor alle kørte MSIE 5.0 browsere, blot fordi opsætningen ikke virkede ens på alle PC\'er!