Avatar billede yupp Nybegynder
30. december 2001 - 19:47 Der er 7 kommentarer

fordele ved access

jeg mangler et par gode argumenter for at acces er bedre end mySQL
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
30. december 2001 - 19:48 #1
hmm lad mig nu se... øhh... tjae... der er ingen argumenter for at access er bedere end MySQL for det er det ikke!!
Avatar billede yupp Nybegynder
30. december 2001 - 19:53 #2
øv.....det må da bare være nogle små....selv dårlige argumenter er velkomne
30. december 2001 - 19:56 #3
Access er langt mere brugervenligt og avanceret i sin grænsefladeopbygning. Dertil kommer kompabilitet med andre produkter.
Endvidere er der langt bedre dokumentation.
Vil du have flere?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
30. december 2001 - 19:57 #4
hmm.. du behøver ikke installere en server på din hjemme computer hvis arbejder med access databaser. hmm folk har som regel access så man kan sidde hen ved en kammerat og rette i databasen (kan du jo i mysql hvis du bruger phpmyadmin)!!
Avatar billede yupp Nybegynder
30. december 2001 - 20:23 #5
ja jeg skal bare have så mange som muligt ;-)
Avatar billede gimmy Nybegynder
02. januar 2002 - 16:46 #6
3rdpixel.hove: det kan man jo også selvom du ikke bruger phpmyadmin ;)

yupp: er du ikke rar at kigge her tilbage igen?
- http://www.eksperten.dk/spm/151624
Avatar billede terry Ekspert
04. januar 2002 - 21:35 #7
Access is MORE than JUST a database!
You can make a fully working program with it for example, try doing that in MySQL´.
But if we are just interested in the database side of things then I doubt there are many \"fordele\" with Access, other than it has a VERY good user interface to work with, MySQL doesnt, as far as I know.