Avatar billede tolleboy Nybegynder
30. december 2001 - 18:13 Der er 15 kommentarer

Job tilbydes

Jeg kan se at der er mange freeks herinde.

Hvis i der har web-erfaring ønske job (freelance) har i muligheden nu.

www.it-host.dk/job.php

PS. ALLE jobs som i laver/er med til at lave, vil blive postet her på eksperten.
Avatar billede maxium Novice
30. december 2001 - 18:16 #1
hvor mange kr får man???
Avatar billede tolleboy Nybegynder
30. december 2001 - 18:18 #2
ved ikke, har bare læst ansøgningen...

Men går ud fra at det kommer an på hvilken speciale man har, og hvad opgaven går ud på....

Men som freelance er man hyret fra opgave til opgave på kontrakter, hvor alt kommer til at stå sort på hvidt.

Men skriv til dem. De har tit serviceret mig, og jeg snakker ofte med dem....
Avatar billede waldowolf Nybegynder
30. december 2001 - 18:23 #3
Den burde være oprettet i  Job >> Freelance på Eksperten.

Mail sendt...
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 19:11 #4
De har lavet hjemmesider for 2 netparties + denne http://www.computerparts.dk/
-Hvor seriøst mon det er?
Avatar billede tolleboy Nybegynder
30. december 2001 - 19:22 #5
hey smarte waldowolf .

dem som du har set er LINKS... LINKS!!!!!

Links er ikke det samme som reference.

Desuden har alle firmaer tavhedspligt, og større firmaer ønsker typisk ikke at opgive sine designer/programøer.

Desuden er dem du har set PARTNER. Derved at IT-Host sponsorere dem.....
Avatar billede tolleboy Nybegynder
30. december 2001 - 19:24 #6
ydmer kan jeg nævne at de er MEGET seriøse.

De er prof og rutinere folk, trods de ikke har haft firmaet i årtier...
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 19:27 #7
Hey dumme maximum (for at gøre det endnu mere forvirrende)!

Det jeg har set er så stadigvæk ikke så prof.!!!!!! (en helt masse udråbstegn da jeg er for dum til at slippe tasterne hurtigt).

Tavshedspligt?! *Lol* har set dit mínisite, men nu styrer du dig. Der er sgu ikke ret mange firmaer der har tavshedspligt.

Og nu er det pludselig partnere? Før var det bare links. Er du en del af det firma?

\"De er prof og rutinere folk, trods de ikke har haft firmaet i årtier... \"
- Modsigende.
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 19:35 #8
Her er et link til det de har lavet, stadig kun 2 hjemmeside: http://www.it-host.dk/produkter.referencer.php
- Så der røg den med tavshedspligten.

Jeg er sikker på at det er nogle flinke, og sikkert også kompetente personer der driver virksomheden. Men jeg tvivler bare på at de har arbejde nok til at man som freelancer nogensinde vil modtage nogle opgaver fra dem.
Dog er det underligt hvis der skulle være 4 fastansatte, og så kun være fremstillet 2 hjemmesider - tror lidt det er en hobbyvirksomhed.
Avatar billede tolleboy Nybegynder
30. december 2001 - 20:08 #9
jeg vil ikke afsløre min forbindelse til IT-Host.

Den referencelinks er noget af det de har lavet. Jeg ved at de har lavet meget andet (da jeg kender noge af deres kunder).

Og de ønsker ikke at blive refereret til, så derfor er de ikke opgivet...
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 20:12 #10
Nu fandt jeg selv ud af det. De 2 af jer går på Teknisk Gymnasium (HTX), og den ene (Clark Knøsen ) er med på det hockey-team (så den side er sikkert lavet gratis) Du er dermed medejer. Hvilket er underligt da du dermed har omtalt dig selv i 3. person(??). For at det ikke skulle virke som om at du sad og skamroste dig selv.

Det er vel dig der er Kristian Thostrup - og meget glad for Rødkarat med sukker.

\"TolleBoy\'s side Jeg er selvstændig i IT-Branchen, med 7 personer ansat under mig\"
- Styr dig. Du har et firma der har lavet én hjemmeside på bestilling/betaling. Og der er i alt 6, ikke engang 7. Og du kan da ikke sige at de er \"ansat under mig\", da de 4 sikkert er medejere.

Har endnu aldrig lavet en hjemmeside for et firmaer der havde noget i mod at blive refereret til - det må betyde at de ikke har lyst til at blive sat i forbindelse med det firma. Det er højest mig selv der ikke har lyst til at fremvise alt hvad jeg har lavet.

Hvorfor skal alle ting vi laver postes på Eksperten?
Avatar billede tolleboy Nybegynder
30. december 2001 - 20:16 #11
WRONG... :-)

Jeg er ikke ansat i firmaet...

Men jeg kan ikke forstå at du går totalt imod dette firma.

Du kan skrive til dem, og kritisere dem, da jeg ikke har noget med firmaet at gøre. Jeg er en ven....

Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 20:24 #12
Én af de \"ansatte\" hedder Kristian Thostrup og går under det næsten samme nick som dig - men det kan selvfølgelig være et tilfælde (tror jeg bare ikke. Tror at du blev nød til at kalde dig Tolleboy denne gang, da Tolle har været optaget i næsten et år af en bruger der aldrig har været aktiv).

www.google.com/search?q=cache:ELXePEeej9U:internettrash.com/users/grums/medlemmerne.htm+%22Kristian+Thostrup%22&hl=da&lr=lang_da

Og udfra dette spørgsmål har du været med til at lave en hjemmeside, og i følge copyright-beskeden på den hjemmeside er der 2 der har lavet den - begge er også ansatte i IT-host.
http://www.eksperten.dk/spm/148053

Jeg kritisere sådan set ikke dem, siger bare at jeg ikke tror at de har arbejde nok til freelancere. Udover det punkt har det kun været dine kommentare og tilhørsforhold til firmaet jeg har gravet i. Synes at du fremstår utrolig utroværdig.
Avatar billede waldowolf Nybegynder
30. december 2001 - 21:59 #13
Erhmm... Jeg tror du mente tommyf ?
--> hey smarte waldowolf .
Waldowolf 0 tommyf?

Hvorfor mener du så jeg er smart?
jeg giver dig et tip om at spørgsmålet måske skulle ære oprette i \"Job >> Freelance\", for at i (eller IT-Host, hvem det nu er) kunne få mere respons, på spørgsmålet.

Og skriver jeg har sendt en mail, til IT-Host for at hører mere om det.

Mvh - Casper S

Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 22:06 #14
Gjorde han også, derfor jeg tiltalte ham som Maximus i mit næste indlæg ;o)
Avatar billede waldowolf Nybegynder
30. december 2001 - 22:32 #15
Mente jeg nok ;)