Avatar billede vandhunden Nybegynder
30. december 2001 - 17:00 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Superbrugsen åbent nytårsaftensdag?

Er der nogen der ved om Super Brugsen (i Vodskov) har åbent nytårsaftensdag?

Jeg tænker på om i morgen er en helligdag, eller om butikkerne altid holder lukket nytårsaftensdag.

..har ikke fået købt ind...

/Andreas
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. december 2001 - 17:01 #1
Det er ikke en helligdag, men de kan måske finde på at lukke kl. 12.00
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
30. december 2001 - 17:01 #2
alle fakta butikker har åben!
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. december 2001 - 17:01 #3
Nytårsaftens dag er almindelig arbejdsdag, så mon ikke Super Brugsen i Vodskov har åbent. Alt andet ville være utænkeligt.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 17:01 #4
de fleste butikker har åbent - nytårsaftensdag er ikke en helligdag.... dog lukker de nok lidt tidligere.
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
30. december 2001 - 17:02 #5
fakta lukker kl. 15 :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. december 2001 - 17:02 #6
Kvickly, Netto og Dagli\' Brugsen har åben nytårsaften - så din brugs har nok også :o)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 17:04 #7
http://www.fdb.dk/default.asp?urlname=http://www.fdb.dk/includefiles/butikkerne/aaben.asp?kardexnr=7315&kaede=3&amt=80 der står at du kan ringe for at få åbningstiderne (gad vide om det oss gæler søndag - værd at prøve)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
30. december 2001 - 17:05 #8
phunky >>> har selv set at man kunne ringe, men jeg gad ikke...

Tak for øvrigt...
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. december 2001 - 17:07 #9
Tak for pointsene ;)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. december 2001 - 17:07 #10
Tak for point!
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 17:08 #11
tark :)