Avatar billede eyeq Nybegynder
30. december 2001 - 15:02 Der er 3 kommentarer

Når siden reloader

Hej
Hvis nu jeg havde et webcam på nettet kørende og denne side samtidigt og fx. webcamet kørte hver 5 sek. ville denne side gå hen på webcamet / en side der reloader, det vil jeg ikke have, kan man ikke gøre noget så man kan forhændre det? for det er ret irreterende.
Avatar billede 12tri Nybegynder
30. december 2001 - 15:17 #1
Øhh lytter lige med her
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
30. december 2001 - 17:55 #2
Ikke forstået?

Hvis siden ikke reloader, får kiggeren jo ikke noget nyt billede? Der er sikkert på siden et meta tag i <head>, der hedder noget i stil med \"meta http-equiv=refresh content=5\" (mine citations-tegn). Tallet kan du ændre, og hvis du vil ha\' et stationært billede (??) kan du kommentere linien, så den ikke gælder.

Med mit program (Active WebCamera)uploader min comp konstant billeder til en http eller ftp forbindelse, så kiggeren alt for compens styrke kan modtage op til 20 frames i sekundet.
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. december 2001 - 09:40 #3
du kan evt. lave en Iframe eller anden type \"indsat\" side.
dermed er det kun den del-side hvor dit cam er i, der refreshes.

hvad muligheder har du der hvor den liggeR??