Avatar billede jodos Nybegynder
06. juni 1999 - 23:01 Der er 4 kommentarer

mp3

Jeg har et problem med at hente mp3 filer ned fra nyheds grupper der kommer kun tal og bogstaver
Avatar billede hawk Nybegynder
06. juni 1999 - 23:07 #1
Det er nok fordi du ikke har fået hentet hele filen og kun en del af den
nogen gange forsvinder en del af filerne i nyhedsgrupperne
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 00:55 #2
jodos>> jeg ved godt hvad du skal gøre ved det... AFVIS hawk's svar så svarer jeg
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juni 1999 - 05:22 #3
De fleste nyheds servere har en bgræsning for hvor store beskederne må være. Derfor splitter man gerne filerne op i flere beskeder. De beskeder hedder gerne et eller andet med (1/5), (2/5), 3/5)... osv., så man kan se i hvilken rækkefølge at de kommer i.
Hvis du bruger Outlook Express til at læse nyhesgrupper, skal du markere alle delene af en fil, højre-klikke på en af filerne (eller også er det i en af menuerne) og vælge "Combine and decode". Så skulle OE gerne sætte filen rigtigt sammen.
Hvis du bruger Netscape com nyhedslæser, så skulle du have et problem, da den ikke er særlig god til nyhedsgrupper.

Hvilken nyhedsklient bruger du?
Avatar billede martinwest Nybegynder
11. juni 1999 - 11:48 #4
du skal prøve engang at downloade en mp3 fil helt fra starten og husk at holde øje med den mens den downloader for der kan nemlig godt have sket en fejl og hvis ikke du retter den kommer hele mp3 filen ikke ned.
M.V.H. martinwest