Avatar billede cyberlsn Nybegynder
30. december 2001 - 14:47 Der er 9 kommentarer

Adresse-kartotek

Hvor kan jeg downloade kildekoden til et adresse-kartotek, hvor brugeren kan indtaste email-adresse, navn etc. og derefter søge på Email-adressen eller navn, og derefter få et resultat tilbage?

Avatar billede blomme Nybegynder
30. december 2001 - 15:40 #1
Hvis du vil have svar må du være lidt mindre fedtet med point vil jeg tro.

- Thomas
Avatar billede morten_s Nybegynder
30. december 2001 - 17:00 #2
For 100 point kan jeg lige hakke det sammen til dig
Avatar billede janbb Juniormester
01. januar 2002 - 17:35 #3
meget god idee, men skal det være et delphi-program til off-line brug ?.Eller måske intranet ?.Og hvorfor skal du bruge et delphi-program ?.Hvis du vil køre et delphiprogram skal du have en slags installation med - nok mest let med BDE (borland database engine).Fordelen ved at vælge programmer lavet i MS-produkter er at driverne er universelle ved brug af windows-OS.
Forcen ved delphi er at du kan lave on-line programmer, hvis du har en sever at køre dem på, men som sagt må du specificere dit spm. noget mere.
Avatar billede stoney Nybegynder
01. januar 2002 - 19:08 #4
janbb>> Jeg ved ikke om BDE er det letteste.
Jeg ville bruge ADO, Borland har også stoppet
udviklingen på BDE, så det er nok en død sild.

Stoney
Avatar billede morten_s Nybegynder
01. januar 2002 - 19:10 #5
Jeg ville bruge VolgaDB til en lille applikation
nemt hurtigt det hele i en fil :)
http://www.volgadb.com
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. januar 2002 - 10:43 #6
Programmet skal være en tro kopi af Windows-adressekartoteket i Tilbehør med søge-funktioner og det hele!
Avatar billede morten_s Nybegynder
02. januar 2002 - 11:57 #7
cyberlsn> ja så må du vist igang selv :))
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. januar 2002 - 16:24 #8
Vil i nogen af jer lave programmet for mig?
Mod betaling eller points?
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. januar 2002 - 19:11 #9
Sådan noget laver man ikke som offline programmer mere, den tid er borte.

Kør noget php/perl fis op mod en sql server af en slags og smæk det sammen med noget html och et par giffer så har du dit kartotek :o)