Avatar billede goody-goody Nybegynder
30. december 2001 - 14:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

drev slettet

jeg har en computer, som før jeg formaterede den havde delt c-drevet op i 3 drev. Efter jeg formaterede c-drevet delte den 3gb\'s drevet op i to drev - 1 gb og 2gb.
Jeg ville gerne kun have et drev - så jeg gik ud i dos og fdisk, og slettede det \"logiske\" d- drev (2gb) - nu har jeg ikke d drevet, men der er kun 1 gb på c??

hvad kan jeg gøre
Avatar billede slinky Nybegynder
30. december 2001 - 14:46 #1
enten køb partition magic, hvor du kan lave det hele i

eller start fdisk og slet den primære partition og opret en ny primær på 3 gb:)
Avatar billede zenze Nybegynder
30. december 2001 - 18:04 #2
Du skal også slette PRIMÆR DOS - og dernæst oprette en PRIMÆR DOS, der fylder det hele! (Husk først lige at tage en backup, hvis der på C er vitale data, som du ikke vil miste.
Efter at have gjort partitione aktiv skal du slukke maskinen (ikke ctrl+alt+del) og så skal du formattere.
Så har du et udelt drev.
Avatar billede zenze Nybegynder
30. december 2001 - 18:05 #3
- Undskyld SLINKY! - jeg læste ikke din anden linie.
Avatar billede slinky Nybegynder
30. december 2001 - 18:53 #4
hehe... :)
31. december 2001 - 00:29 #5
tak skal i have - jeg \"købte\" partition magic og det virker perfekt.
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. december 2001 - 00:32 #6
Skal du ikke kun have en profil her inde??

du oprettede spørgsmålet med goody-goody.
Avatar billede goody-goody Nybegynder
31. december 2001 - 01:23 #7
hmrf - det er fordi min lillebror også bruger eksperten af og til - og jeg lægger ikke mærke til at han er logger på automatisk og kommer derfor af og til, til at svare i hans navn. bare rolig
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. december 2001 - 11:15 #8
jeg har heller ikke \"sagt\" noget... undrede mig bare...
Avatar billede slinky Nybegynder
31. december 2001 - 12:21 #9
kazaa er sådan en dejlig form for e-handel:) Kender det godt........
Avatar billede slinky Nybegynder
01. januar 2002 - 02:57 #10
tak for points.,....