Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 14:00 Der er 26 kommentarer

BYTTE CENTRAL

Hej

Jeg og en ven er igang med af lave en bytte central.
Tjek:
http://aklausen.dyndns.dk:9000/andre/start.asp

Vi laver siden i asp/database filer. \".MDB\"

Vi har lavet det her indtil vidre:

Login script.
Opret Ny Bruger.
Post bytte ting.
Nyhed system.
+mere

Vi mangler netop dig til af hjælpe os vidre med bla. programmere et system hvor man kan slette ens ting som man har postet ud på bytte siden, og andre ting.

Hvad for du ud af det.?

Ja når siden bliver succes begynder vi jo også af tjene på det, osv.
\"Men først skal siden jo lige laves flot/enkelt/bruger venlidt\".

Hvordan fandt vi på det.?

Jaa vi sad endag og kiggede på www.qxl.dk og der er selvfølgelig kun 1Auktions hjemmeside, og hvor mange bytte centraler kender private.?
Altså hvis qxl.dk kan blive så stort som de nu er, kan den her bytte central også.

Bytte Centralen, bliver næsten alt man kan bytte, bortset fra diverse ulovlige ting...

Lige så snart Bytte Centralen er færdig programmeret, komme den op på DK Domæine.

Jeg har sat det her spørgsmål til 60Points, fordi det har i det hele taget ik så meget med de points af gøre, vi mangler kun dig til af hjælpe os med vore side.

Du kan kontakte mig via icq, eller skriv her inde.

Icq nr:81531332
Avatar billede jabp Nybegynder
30. december 2001 - 14:09 #1
HEjsa

Jeg arbejder som ASP programmør så hvis i skal have hjælp kan I bare kontakte mig :)

Jeg skal nok lave det gratis :)
Avatar billede jabp Nybegynder
30. december 2001 - 14:11 #2
ICQ: 57134563 eller webfun@webfun.dk
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 14:11 #3
Jabp>>>Oki lyder sku godt.

Selvfølgelig, hvis du vil være med i teamet, for du sku oxe penge for det, når det bliver en succes, og det er vi helt sikkere på.

Men jo først når vi har fået hele Bytte Centralen op og stå, så køber vi dk domæine hos.
www.wannafind.dk
Luxus Suite´en...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
30. december 2001 - 14:14 #4
> når det bliver en succes, og det er vi helt sikkere på.

*fnis*

Sorry... :)
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 14:16 #5
Myplacedk>>>Man skal aldrig sige aldrig...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
30. december 2001 - 14:17 #6
Netop. (!)
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 14:22 #7
Jeps ;o)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
30. december 2001 - 16:45 #8
Hvis det er noget der virkelig rykker, kender jeg én som garanteret gerne vil sponsorere pladsen til et web hotel - så skal I bare selv betale for domænet, med mindre i selvfølgelig allerede har oprettet det.
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:04 #9
Overload>>>Hej, og takker for det.

Men jeg betaler selv domæine og og web hotel, da det selvfølgelig helt sikkert er noget som rykker.

Men hvad er din vens forbindelse som garanteret vil køre mit site.?
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:05 #10
/Har du icq overload.?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
30. december 2001 - 17:07 #11
NP :)

Det ved jeg ikke.
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:07 #12
Lyder da godt med et sponsere, hvis du har icq, så giv mig det lige, så vi kan snakke via det.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
30. december 2001 - 17:07 #13
Nope, bruger kun Messenger
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:08 #14
et=en
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:08 #15
Så giv mig lige din email, så jeg kontakter dig via Messenger.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
30. december 2001 - 17:09 #16
laptop@3rdpixel.com
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:44 #17
Hvis der er flere som gerne kunne tænke sig af joine, så skriv til min mail eller icq mig:

Icq:81531332
Email:andre@privat.tele.dk
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 17:45 #18
Altså joine vores team, hvor vi fixer den der bytte central...
Avatar billede record Nybegynder
30. december 2001 - 18:00 #19
Davs!!

Det lyder som en fed ide..Og jeg tror helt sikkert det kan blive en succes!
I skal bare have et andet design!
Ikke for at være provokerende men jeg syntes jeres design skoder!
Et nyt design, godt programmering samt et godt domæne skal nok gøre det til en succes...
Og mayb vil jeg give siden et link!
Avatar billede andre13 Nybegynder
30. december 2001 - 18:41 #20
Record>>>Ja hvis i ikke siger jeres mening bliver man jo heller ikke en succes.

Ved godt det med det der design, det skal også lige skiftes.
Avatar billede fbb Nybegynder
31. december 2001 - 12:50 #21
hehe ikk for noget men jeg ville sige noget om design :)

1: få rettet \"BG\'en\" så den passer til lige.
2: få lavet en federe menu.
3: få ryder op, hehe :)

ellers synes jeg det ser fint nok ud :)

/FBB
Avatar billede jabp Nybegynder
31. december 2001 - 12:58 #22
OK, fbb: Vil du da gerne lave et pænere design ???

Jeg er kommet med at teamet, og har også set siden, JA DEN SER SKU IKKE FOR GODT UD :(
Avatar billede fbb Nybegynder
31. december 2001 - 13:06 #23
hehe... gider ikke lave noget hvis der ikke er penge med i :(

og med i teamet.. EJ, er med andre steder...
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
31. december 2001 - 13:39 #24
fbb er altså prof designer *G*
Arbejder selv sammen med ham !
Avatar billede andre13 Nybegynder
31. december 2001 - 14:13 #25
Fbb>>>Vi går også igang med helt nyt system, men det som vi står og mangler lige nu er et flot design, som passer til sådan en bytte side.

Er det noget som du Fbb har løst til af lave for os.?

/Hvis der er andre som har tid og løst og er gode web designer, så kunne vi godt tænke os et nyt design.
Avatar billede martin100 Nybegynder
31. december 2001 - 18:18 #26
nyhedder staves altså nyheder !!