Avatar billede mike22 Nybegynder
30. december 2001 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike!

Hvordan bliver man god til CS uden koder ?
Avatar billede lauer Nybegynder
30. december 2001 - 10:56 #1
ved at spille, spille og spille.
Prøv f.eks. at se på når andre spiller, så du kan se hvordan de handler i forskellige situationer.
Prøv også at spille mod bots som du så sætter op i sværhedsgrad lidt efter lidt.
Du kan også finde mange gode guider på nettet (men de er nok på engelsk).

Det tager tid at blive god, prøv f.eks at snakkede med nogen fra de bedste klaner i dk, om hvor længe de har spillet.
Avatar billede fcknix Nybegynder
30. december 2001 - 11:13 #2
du kan downlaod nogle real bots eller specialbots, jeg vil dog anbefale real bots for special bots er mest til at øve at ramme udvalgte steder før de dør og det kan man godt gå kold i, men du kan download dem på f.eks www.gamereactor.dk kan du downlaode nogle
Avatar billede mike22 Nybegynder
30. december 2001 - 11:16 #3
du får 150
Avatar billede lauer Nybegynder
30. december 2001 - 11:18 #4
øhh... tak, men det var lige lovlig mange point.. vend dig til at give 15,30 eller 60 point for dine spørgsmål. det kan ikke betale sig at give mere.