Avatar billede mettemus Nybegynder
06. juni 1999 - 22:54 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

ingen autorize

Hvordan kan det være at der er nogen der lige pludselig kommer på min icqliste uden at jeg skal autorize dem som jeg har sat den til? Det er møghamrende irriterende!!!!
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 22:57 #1
Da du instalerede softwaren gav du folk lov til at tilføje sig til din venne liste uden din godkendelse.
Avatar billede mettemus Nybegynder
06. juni 1999 - 23:01 #2
nej det er jeg ret sikker på at jeg ikke har gjort
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. juni 1999 - 23:02 #3
Fordi mna kan få crakz til ICQ sådan at man ikke behøver at få lov får at blive optaget på andres liste!
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 23:03 #4
Jo du har så *GG** kør den insatllation igen, og du bliver spurgt om du skal godkende når folk forsøger at tilføje sig din venne liste.
Avatar billede hawk Nybegynder
06. juni 1999 - 23:04 #5
er det ikke muligt at forhindre folk at komme på ens liste alligevel?
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. juni 1999 - 23:08 #6
man behøver da ikke kører installationen igen hvis problemet virkelig bare er at det ikke er slået til, bare gå ind under security og så fane bladet security der kan man vægle om andre skal have lov uden at "spørge" om lov!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juni 1999 - 00:52 #7
der er kke noget at gøre for at få folk til at lade være med det..
Avatar billede diddlmusen Nybegynder
07. juni 1999 - 13:53 #8
Man kan vel sætte dem på Ignore hvis man ikke ønske dem på listen????

DIDDLmusen

http://annika.dk
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 20:05 #9
ehm... skal vi ikke lige vende det en tand.... man styrer helt selv, hvem der komme på ens liste.
man kan instille så man skal authorize før man selv kommer på ANDRES liste.

Der findes crakz til at omgå SIDSTnævnte.
Avatar billede hawk Nybegynder
07. juni 1999 - 20:12 #10
det vil altså sige at man alligevel ikke styrer det helt selv. Hvis en skummel person har en crack til at trænge ind på ens liste så er der jo intet at gøre for at han kan se en vel? altså lige bortset fra at man kan gøre sig invinsible for ham
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 20:23 #11
rigtig. (Jeg er faktisk ikke engang sikker på invisible virker.......)
Avatar billede tox Nybegynder
07. juni 1999 - 22:57 #12
Jeg ved positivt at invisible ikke virker....jeg blev nuket af en eller anden fra italien...
Avatar billede mettemus Nybegynder
08. juni 1999 - 00:40 #13
nu er jeg jo usikker på om hvad der er det rigtige så jeg tør ikke give dig nogen point
Avatar billede cybles Nybegynder
08. juni 1999 - 00:43 #14
Så giv mig dem så bliver jeg også glad :-)
Avatar billede mettemus Nybegynder
08. juni 1999 - 01:00 #15
næh hov så nemt skal det ikke være
Avatar billede cybles Nybegynder
08. juni 1999 - 01:02 #16
Øvv :-(
Avatar billede hawk Nybegynder
08. juni 1999 - 01:08 #17
kan det så ikke være godt det samme
enten så er det en crackfil der gør at man kan komme ind på din icq uden autorize eller at du har glemt noget ved installation af din icq. du må selv vælge hvor fejlen er. Icq producenterne har åbenbart ikke gjorrt deres arbejde godt nok eller også så er hackerne eller hvad de nu kaldes for dygtige
Avatar billede mettemus Nybegynder
08. juni 1999 - 01:14 #18
Du har jo næsten lavet en helgardering :-)
Avatar billede cybles Nybegynder
08. juni 1999 - 01:20 #19
Det er sgu ikke fair di giver ikke os der har svaret på dit spørgsmål point men en der belære dig .....føler sig snydt.
Avatar billede hawk Nybegynder
08. juni 1999 - 01:36 #20
jeg undre mig egentlig også ret
jeg havde slet ikke fortjent de point
Avatar billede thoeger Nybegynder
08. juni 1999 - 08:15 #21
næhhhh nu du selv siger det;)
Avatar billede db Nybegynder
12. juni 1999 - 02:27 #22
klik på "security" og kryds af i "my autorize is required" så skal du give lov før folk kommer på din liste