Avatar billede snogen Nybegynder
30. december 2001 - 08:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke join eller host

Jeg har 3 Computer på mit netværk den ene er en compaq (ny)1,3 G (firma pc)
jeg kan godt share frem og til bare mellem alle computerne men jeg har problem med at spille netværk på compaqen  den vil ikke join elller host og kommer med en fejl og sort skærm og fryser

Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 12:31 #1
Prøv at opdatere netkorts driveren.
Avatar billede snogen Nybegynder
30. december 2001 - 13:04 #2
kommer med følgende fejl  \"Unable to unitalize provider\"
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 13:38 #3
Når du trykker hvor?
Avatar billede repox Seniormester
30. december 2001 - 16:22 #4
det er compaq, det siger alt, hehe...

ej, har du tjekket dine protokoller ? TCP/IP og IPX/SPX ? De skulle gerne være der begge to, så er der somregel ikke nogen problemer... Og en anden ting som ville hjælpe, hvis du tager egenskaberne for dine Fil og Udskriftsdelinger så aktivere Browse Masteren (ændres under Værdi)