Avatar billede kobolt Nybegynder
30. december 2001 - 01:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Nyt CD-rom drev

Hejsa

Jeg er lidt i tvivl om jeg burde investere i et nyt CD-rom drev da jeg er ved at være godt træt af mit gamle 36x. det er ligesom om at det spinder ned i fart og så op i fart og så ned i fart osv osv. jeg synes det virker utroligt sløvt. vil jeg få nogen virkelig effekt hvis jeg køber et 52x istedet ? og hvilket mærke kan anbefales?

spørgsmål uden for kategori...skriften i netop dette felt ser pludselig utroligt underligt ud..og jeg har netop slået en del fonte fra i dag, kan nogen hjælpe mig med hvad det er for en font jeg skal slå til igen ??

Kobolt
Avatar billede tgm Nybegynder
30. december 2001 - 01:34 #1
Det har en effekt, men det er ikke noget med at dine spil vil loade hurtigere (måske lidt), så jeg vil sige værsgo køb dig et nyt.

det andet SPM: hvis du har IE6.0 er der en mulighed for at sætte tekststørrelsen under VIS -> Tekststørrelse

TGM
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. december 2001 - 02:02 #2
skrift fonten er sikkert er Verdana

du får det samme men en 52x, den vil spinde op på samme måde, den vil selvfølgelig overføre programmer m.m. hurtigere.
Avatar billede kobolt Nybegynder
30. december 2001 - 02:46 #3
Okay takker.

Kobolt
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. december 2001 - 13:06 #4
takker for point og ønsker dig et godt nytår ;o)

www.fotx.net/retaxes