Avatar billede safarimanden Nybegynder
29. december 2001 - 21:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

enkel opgave (tror jeg)

På dette link: http://www.soendersoetrae.dk  er der et billede af en trælast. Kan i fjerne den oprindelige tekst, og i stedet skrive: ”Vestborg Trælast A/S” Gerne med en troværdig skrift. Altså en skift så det ser ud som om, der næsten ikke er manipuleret med billedet.

Håber det et muligt.

/Per

Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. december 2001 - 21:58 #1
det er muligt men sikkert ikke lovligt...  søndersø folkene har sikkert copyright på billedet.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
29. december 2001 - 22:01 #2
Jeg ka\' da prøve ;o)
Avatar billede zhark Nybegynder
29. december 2001 - 22:02 #3
Jo det er ikke det stor problem, men...
Avatar billede gimmy Nybegynder
29. december 2001 - 22:04 #4
jelzin101: der ER copyright på billedet - det er der på ALT der ligger på nettet :)
Avatar billede safarimanden Nybegynder
29. december 2001 - 22:04 #5
Det skal bruges til en aflevering til en skoleopgave. Selvom det er ulovligt, tror jeg ikke det ligefrem kommer ud i offentligheden.

lyder vist ikke ret elegant :-)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
29. december 2001 - 22:12 #6
Hmmm... Er det her godt nok?!
http://www.e-besked.dk/eksperten/traelast.jpg
Avatar billede prodic Mester
29. december 2001 - 22:15 #7
For det første er det ulovligt, for det andet hører det til i Job->Freelance.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2001 - 22:37 #8
de personer der ses på billedet hart nok giver deres tilladelse til Søndersø Trælast, har du spurgt de personer om tilladelse?
Avatar billede dacapo Nybegynder
29. december 2001 - 22:52 #9
Hvordan sender man et billed, I kan se det.
mvh Lasse

Avatar billede and.vang Nybegynder
30. december 2001 - 13:40 #10
Sålænge billedet er taget et offentligt sted, behøver man ikke at spørge de personer der medvirker på fotografiet. Det ville heller ikke være nemt at opsøge en kvart mio. mennesker til en stor koncert...måske lige i overkanten med en kvart million men, det vigtgste er at det er offentligt.
Men det er ulovligt, at ndre på det billede, når det ikke er dig der har taget det. Så du bliver nødt til at spørge om lov først, eller tage dit eget billede.

/Anders
Avatar billede safarimanden Nybegynder
30. december 2001 - 14:20 #11
mosegris->

Helt fantastisk. Du er allerede hyret til min næste opgave :-)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. december 2001 - 17:15 #12
Takker, safarimanden - Både for points og ros *S*!

/Rasmus, E-besked.dk