Avatar billede bestasp Nybegynder
29. december 2001 - 21:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

response.redirect ?

hvordan lader jeg response.redirect åbne i en ny vindue ?

Response.Redirect(\"chatten.asp\")
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. december 2001 - 22:02 #1
Det kan du ikke med response.redirect. Det skal du have javascript til at
ordne for dig
Avatar billede bestasp Nybegynder
29. december 2001 - 22:10 #2
det har du ret i :)

Response.Write \"<script>top.document.location.href=\"\"chatten.asp\"\"</script>\"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. december 2001 - 22:11 #3
Jeg kan se at du har brudt reglerne ved at stille samme spørgsmål 2 steder
Avatar billede bestasp Nybegynder
30. december 2001 - 10:36 #4
på den anden side var det kun hvis han gad..også havde jeg regnet med at han ik havde haft tid...men da jeg oprettede dette spm, så svarede han der i den anden :)
Avatar billede bestasp Nybegynder
30. december 2001 - 11:01 #5
på den sidste side
=
på den sidste spm
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. december 2001 - 11:03 #6
reglen er der jo for at vi ikke skal spilde tid med at besvare det samme
spørgsmål to gange
Avatar billede wilweb Nybegynder
30. december 2001 - 19:51 #7
Response.Write \"<script>top.document.location.href=\"\"chatten.asp\"\"</script>\"
Vil helt sikkert ikke åbne et nyt vindue, men blot lægge sig øverst i det existerende vindue...