Avatar billede dd Nybegynder
14. april 2000 - 21:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er du en ASP haj ??

hejsa alle sammen

Jeg vil gerne have lavet min hp (www.dianna.dk)om, men er ikke nogen haj til asp. Så hvis du er en haj til asp er du velkommen til, at komme med dit bud på, hvordan jeg kunne lave min hp om.Du kan enten skrive her eller sende en mail til mig.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
14. april 2000 - 21:50 #1
Ja - det er jeg ... men ... hvad er det præcist du vil have lavet, så vi kan vurdere det ????
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
14. april 2000 - 23:26 #2
jeg kan måske også hjælpe, men hvad er det du skal have lavet om til asp????
Avatar billede bocker Nybegynder
14. april 2000 - 23:59 #3
Jah hvad er det lige du skal have lavet? :)
Avatar billede dd Nybegynder
15. april 2000 - 00:38 #4
jeg vil gerne have have lavt hele min hp lavet om til asp så den er nem og overskueligt at finde rundt på. evt en menu noget ligende den der er på http://www.tingsvad.dk/baby/
Avatar billede bocker Nybegynder
15. april 2000 - 00:46 #5
så tag dog en kig på source koderne til den side du har angivet, så har du en menu. Men hvorfor lave dit site om til ASP? Det er jo bare tekst, jeg kan ikke se nogen grund til at du skal lave det om...
Avatar billede ortrak Nybegynder
15. april 2000 - 05:19 #6
ASP = Active Server Pages. ASP giver mulighed for at opbygge dynamiske sider, samt lave nogen yderst funktionelle administrationsmoduler.

Ergo: Hvis det udelukkende drejer sig om webdesign, hvad har ASP så at gøre med hele denne sag??

/ortrak
Avatar billede dd Nybegynder
15. april 2000 - 12:04 #7
jeg lukker dette spørgsmål
Avatar billede phylox2 Nybegynder
15. april 2000 - 21:36 #8
dd >> Hvis det er, så kan jeg godt lave dig sådan en menu