Avatar billede frp Nybegynder
29. december 2001 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fryser maskinen når jeg er på internet?

Jeg har en pc med 148 ram, 500 Mhz AMD K6/2 og et Geforce 2 grafikkort,som fryser, når den har været på internet et kort øjeblik.
opkoblingen til internet er via en 1 megabit forbindelse hos tdc.
Hvad kan årsagen til at den går ned være.
Operativsystem win 2k.
Avatar billede fbj Nybegynder
29. december 2001 - 14:32 #1
jeg har haft det samme problem jeg køre godtnok WIN98se men jeg løste det ved at formatere mit c: drev og lov være med at instalere en masse \"LORT\"
bagefter kørte den som en drøm igen, indtil jeg havde fylt den op igen
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2001 - 16:13 #2
Hvis du bruger Internet Explorer v5.5 kan den
godt skabe problemer, og den bedste løsning har
været at afinstallere v5.5 og gå tilbage til v5.0
Nu er der så muligheden for at installere v6.0
i stedet for, men prøv først med v5.0
mvh jensenjs
Avatar billede summer Mester
29. december 2001 - 17:09 #3
fbi, det var dog et usandsynlig dumt svar, som frp var lige så naiv til at acc.
Det findes jo et hav af måder at rydde op på, som er langt enklere en en formatering.
frp, dit problem har ikke noget med IE 5.0, 5.5 eller 6.0 at gøre. Jeg håber ikke du hopper på den med formateringen - det er den sidste nødløsning at bruge.
Avatar billede frp Nybegynder
29. december 2001 - 20:10 #4
Lige en kort kommentar. Det er nu ikke så tosset en løsning. Jeg har lige omformateret og nu virker skidtet altså fint. igen
Hilsen
frp
Avatar billede summer Mester
29. december 2001 - 20:30 #5
Hvis du vil påstå det er nemmere at formatere en harddisk, med reinstallering af div. prg. m.v., end det er at lave en simpelt oprydning og for fuldkommenhedens skyld, bruge et af de mange gratis prg. til fuldstændig at cleane en tilslammet harddisk, - så værsgod.
Du ved jo ikke engang om det var det der var problemet. Hvis det er hans grafikkort, er der jo også steder man gratis kan få det tjekket.
Nå, men never mind, hvis han er tilfreds med dit svar så ok. Jeg reagerer fordi frp er temmelig ny og jeg gætter på at han lige nu sidder og maser med dit forslag, som jo selvfølgelig er nemt nok når man er dus med det.