Avatar billede ubhansen Nybegynder
29. december 2001 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

trace

i corel draw, freehand kan man \"trace\" et billede, så det ligesom bliver lavet om til vektor format, kan man ikke gøre det i illustrator ???
Avatar billede thomasdideriksen Nybegynder
29. december 2001 - 13:31 #1
Jeg er ikke sikker på illustrator kan, men prøv \"adobe streamline\". Du kan downloade en demo her:

http://download.cnet.com/downloads/0-10076-100-893287.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-3.893287
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. december 2001 - 13:56 #2
Det kan Illustrator IKKE.

Derfor har vi Streamline . . .

Streamline vil KUN arbejde med .TIF-filer

-og bedste resultat er med Black/White scanninger IKKE grayscale, der er der for mange punkter i . . .

Naturligvis gør øvelse mester.

Good luck ! ! !
Avatar billede oersted Novice
30. december 2001 - 01:34 #3
... og du kan først prøve at lægge en maske/ konvertere en kurve i photoshop, og derefter exportere til .ai.

Det kræver at du med meget enkle former at gøre, men det er er mulighed - ellers som skrevet streamline...
/
Avatar billede aeblenet Nybegynder
02. januar 2002 - 00:57 #4
takker for point ! ! !