Avatar billede speedy Nybegynder
14. april 2000 - 15:18 Der er 13 kommentarer og
6 løsninger

CoolSoft

Hej, nu har jeg lavet mit nye design, og ville så lige høre noget kritik, og om der er noget der ikke virker

http://home1.inet.tele.dk/john-m/

/SpEeDy
Avatar billede fico Nybegynder
14. april 2000 - 15:37 #1
Fed siden !
Enkel !
Logo'et passer bare ikke helt til siden !
9@13
Avatar billede runetotland Nybegynder
14. april 2000 - 16:05 #2
Halloen Speedy.

Flott side, bra, men enkelt design. (Eg er litt svak for blått). Gledar meg til sms delen er klar.
terning kast 5.
Helsing Rune.
Avatar billede speedy Nybegynder
14. april 2000 - 16:53 #3
fico > Hvad mener du skulle være anderledes ved logoet ?? skal det være mere enkelt ??

/SpEeDy
Avatar billede dar Nybegynder
14. april 2000 - 19:00 #4
Jeg tror fico mener at det (logoet) skal "moses" ind i tabellen...
Hvad JEG mener om siden er at den er meget mørk men pæn, men det ser lidt secielt ud at den er bredere end den er høj. På fico.dk vil der komme nogle "hosted-scripts" hvor der blandt andet bliver en ekstremt konfigurerbar sms-sender, mail-ting og meget andet ifald du ikke kan bruge server side scripts hos teledk.
8 på 13 skalaen
Avatar billede speedy Nybegynder
14. april 2000 - 19:20 #5
dar -> Det er heller ikke meningen at siden skal ligge hos Eksperten, men den skal flyttes.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
14. april 2000 - 19:20 #6
Ups, jeg mente ikke Eksperten men TeleDanmark ;-)

/SpEeDy
Avatar billede douglas Nybegynder
14. april 2000 - 20:20 #7
Der er du igen...

Denne gang med et flot design, med nogle små ting der skal pudses af.

Logo, Bør nok laves mere enkelt da den ligesom ikke følger stilen på resten af siden.

Under email - i kollonnen til højre bør, "Send en Email" nok være centreret.

8/9@13

/Douglas
Avatar billede speedy Nybegynder
15. april 2000 - 09:32 #8
Jeg har nu uploadet et nyt logo. er det bedre eller hvad ??

/SpEeDy
Avatar billede douglas Nybegynder
16. april 2000 - 00:23 #9
Meget bedre, men der mangler stadig noget... Prøv en mørk kant, i stedet for lys!

Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
17. april 2000 - 00:15 #10
Tjah...

Det ser ok ud, men du maa ALDRIG skrive moerkt i moerkt...

Sort skrift paa moerkeblaa baggrund!

Den holder ikke!
Avatar billede speedy Nybegynder
17. april 2000 - 08:13 #11
aaa_2500 > Mener du det midterste, hvor alt indholdet er ?? Jeg synes da ikke den er mørk, men jeg kan da prøve at lave teksten hvid...

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
17. april 2000 - 08:24 #12
Nu er både nyt logo og hvid tekst i det midterste uploaded. Hvad snes i ??

/SpEeDy
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
17. april 2000 - 21:42 #13
Jepper...Det var lige det jeg mente!!!

Flot!
Avatar billede douglas Nybegynder
18. april 2000 - 23:56 #14
Den er ved at være der - men (virker ikke endnu) ved "Ekstra" - burde nok slettes - folk kan nok finde ud af det ikke virker når de ikke kan bruge linksene
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. april 2000 - 17:54 #15
Pæm og enkel godt lavet. Men fjen den besked om at ekstra ikke virker endnu. Når de ikke kan trykke på linket regner de den nok selv ud. Keep ud the good work
Avatar billede douglas Nybegynder
19. april 2000 - 22:59 #16
Tommyf: Læser du ikke hvad der står i forvejen? D'oh!

SpeEdY: Lad os lige tage logo'et op igen - "indholdet" i logo'et prøv at lave det mørkt!
Avatar billede douglas Nybegynder
19. april 2000 - 22:59 #17
Nej, ikke mørkt LYST! LYST! ikke mørkt! Min fejl :(
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. april 2000 - 13:11 #18
Svar til Douglas!
Nejh hvis jeg skulle læse alt det idioter som dig skrev.. så kunne jeg ikke foretage mig andet...........:-(
Avatar billede speedy Nybegynder
21. april 2000 - 13:20 #19
douglas > Det vil jeg så gøre, altså lave den lys, og så accepterer jeg svarene nu.

Tak for hjælpen allesammen ;-)

/SpEeDy