Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
29. december 2001 - 00:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil være millionær ?

Er der nogen der ved om dette spil fåes til PC på dansk ? -Der er udgivet på engelsk så vidt jeg forstå !?
-Og hvad med \"Det svageste led\" ?

MØP
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. december 2001 - 00:23 #1
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 00:23 #2
Du kan jo spille hvem vil være millionær på http://million.tv2.dk/ ! Godt nok er der ikke så mange spørgsmål, men de første par gange er det da meget god underholdning.

-Jonas
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. december 2001 - 00:24 #3
http://www.dr.dk/svag/ - alt om Det Svageste Led - ikke noget spil :o(
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. december 2001 - 00:25 #4
freefreelancer>> Der er jo også mange af de \"rigtige\" spørgsmål, der har været med i programmerne... Der er mange :o)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
29. december 2001 - 00:33 #5
Ja men de er trodsalt lidt for lette og efter 6-7 spil blev jeg millionær hver gang uden at bruge livliner. Det er meget ofte de samme spørgsmål. Ellers et rigtig godt spil de har fået udviklet.
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. december 2001 - 00:40 #6
Spørgsmålene fra de rigtige programmer er for lette??? Hvorfor melder du dig så ikke?

Du kan jo vælge Leksikon og få de rigtige spil!
Avatar billede jake_6 Nybegynder
31. december 2001 - 10:53 #7
Det Svageste Led findes i hvert fald i engelsk version...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
01. januar 2002 - 19:21 #8
Jeg går ikke ud fra at jeg som 15 årig kan deltage i programmet men det vil jeg da lige undersøge... :)