Avatar billede avengingangel Nybegynder
28. december 2001 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med radeon8500 og CS

Nu har jeg så købt mig et radeon8500, men den kan vist ikke lide CS.
En lille histori om det hvad der skete og hvordan det er nu.
CS gik ned næste lige efter at man begynde at spille det. jeg kikke så lidt på nette og fandt ud af at man skulle hente et fix til HL som gjorde at man kunne spille cs med et ATI kort. Den installere jeg så! men resultatet er at jeg har 16fps når jeg spiller vilket gør lortet helt uspilleligt. Det er kun i dette spil at den lave denne skumle fejl alt andet virker. Det jeg så vil spørger om er, om i kender til problemer de er jer som har et radeon8500 og om man kan løse det på noget måde. Alle der ved noget eller har et link til noget information der kan løse problemet må meget gerne svare tilbage da dette irretere mig lad os siger MEGET. hmm ellers bliver jeg nødt til at klage til ati og valve og sige at de er nogle elmere.... :(
Avatar billede trismegistos Nybegynder
29. december 2001 - 00:31 #1
Hvilket OS bruger du?
Avatar billede trismegistos Nybegynder
29. december 2001 - 00:33 #2
200 point er alt for meget- 60 er standard for meget svært- 30 for medium
Avatar billede avengingangel Nybegynder
29. december 2001 - 01:20 #3
jeg bruger WinXP
Avatar billede darkside Nybegynder
29. december 2001 - 02:09 #4
Nu har du sat den til at køre opengl ik? :)
Avatar billede avengingangel Nybegynder
29. december 2001 - 13:31 #5
hmm nu har jeg fundet ud af hvad der var galt. det var de nyest beta drivere fra ati der var noget lort( 6.13.10.3286 ). hvis jeg gik tilbage til 6.13.3276 virkede det udmærket