Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. december 2001 - 19:43 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Vælg den bedste...

Hejsa!

Ver2l-studios.dk skal have et nyt design... vi har her givet nogle få eksempler på hvordan det kan se ud!

http://www.ver2l-studios.dk/prove

Vi vil derfor gerne have jer, eksperter, til at give jeres mening om de forskellige designs og hvad for et i synes bedst om!

på forhånd tak!

www.ver2l-studios.dk

/cmk30
Avatar billede prodic Mester
28. december 2001 - 19:48 #1
Nummer 2 - den virker mest ren/stilfuld i mine øjne.
Og den holder stilen - dens eneste minus er at den virker meget tom.

Nummer 1 - holder ikke.

Nummer 3 - menuen tiltaler mig ikke. Den ødelægger mere end den gavner.
Avatar billede meilby Nybegynder
28. december 2001 - 19:49 #2
Jeg mener det skal være den øverste. Men synes at de tre tekst felter skal være en tone mørkere så ville det se kanon ud.
Avatar billede keysersoze Guru
28. december 2001 - 19:57 #3
nummer et er ret skod og bryder en del designregler

nummer tre er lidt lidt syntes jeg og fanger mig ikke

nummer to er den jeg syntes holder bedst, men mener dog stadig at den trænger til lidt mere gennemarbejdning
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. december 2001 - 20:09 #4
Tjaa, hvis jeg mangler et bureau til at lave grafisk design, kan jeg se, at det behersker I, men derudover kan jeg ikke se meget. Så hvis budskabet er: \"Vi hjælper dig til at præsenterer dine budskaber i harmoniske rammer.\" så vil jeg nok vælge No. 1. Men hvis I vil mere med jeres kunder end lave PhotoShop filer, vil jeg nok ikke vælge nogen af dem. Der er måske for meget \'lir\' og for lidt indhold.

Hvor er:
\'Vi arbejder målrettet for dig.\'
\'Dine behov er vores grundlag.\'
\'Kvalitet koster.\'
\'Fokus på din bundlinie.\'
\'Vores styrke, din force.\'
\'Sammen går vi i front.\'
o.s.v.

? ? ? ?
Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. december 2001 - 21:31 #5
Hejsa!

>>tony breindal

Jeg har nu aldrig sagt at det nye design skulle præsentere vores firma... det er et nyt intresse site med sjæle for photoshop!

Det nye design, der kun måske, vil komme på ver2l-studios.dk er et som sagt interesse site med indhold af tutorials, desktops, nyheder og andet grafiske godter...

Men efter min egen mening er nr.2 også den bedste, men, men den minder bare lidt for meget om XP på en eller anden måde... nr.3 synes jeg så personligt bedst om, da den præsentere sig bedst på det grafiske og design!!!

/cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. december 2001 - 21:33 #6
Siderne er bare vist, som en skabelon... så de kan godt se lidt tomme ud!

/cmk30
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. december 2001 - 21:51 #7
Øhh, nå ! Ja det kan jeg sgu\' ik\' se ud af dit spørgsmål. Jeg troede, I var et webbureau, der skulle have et helt nyt design ... :)

Også i det lys foretrækker jeg No. 1 :)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. december 2001 - 21:53 #8
Som jeg lige kunne forstå er der lidt delte meninger...

De tre designs jeg har lagt ud er tre designs som jeg gerne vil have bedømt! Altså bare designet og ikke andet! Det er skabeloner der lægger ude nu og jeg har bare vist lidt grafik ved at vise hvordan tutorial-sektionen kunne se ud! Men det er bare en skabelon der er vist og det er sådanne indholdet ca. kommer til at lægge... (hvis det forståes)

Min beskrivelse i top-spørgsmålet var ikke lige så gennemformuleret :0)

I har vel set min side nu www.ver2l-studios.dk og jeg kan sige at det ikke bliver noget i den stil... eller der bliver ikke så mange punkter. På den nye side vil der kun blive tale om en ting nemlig tutorials, desktops, og designer firmaet ver2l-studios...

/cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. december 2001 - 21:54 #9
>>tony breindal

Må man spørge hvorfor lige nr.1?

/cmk30
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. december 2001 - 21:58 #10
Fordi den i mine øjne SKRIGER PhotoShop !    :) (og her går jeg ud fra at baggrunden bibeholdes :)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
28. december 2001 - 22:02 #11
jahhh, baggrunden vil så blive skiftet ud jæventlig!

Men hvad med, nr.3 er den helt ubruglig! :0)

/cmk30
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. december 2001 - 22:04 #12
Follow your heart :)
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2001 - 00:42 #13
http://www.ver2l-studios.dk/prove/ scroller selv i 1024x768.. Det er ret ufedt.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. december 2001 - 19:12 #14
>>el barto

Hvis du prøvede at scrolle ned af, kan du se at der kommer flere designs... Det er sku nok derfor ;0)

/cmk30
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2001 - 19:28 #15
den scroller sidelæns! Så det holder jo stadig ikke!
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. december 2001 - 19:35 #16
Aaaa for hunen! Så er man da også kritisk... det er jo bare til at vise skabelonerne!!!

Går det så ikke? :0)

/cmk30
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2001 - 20:10 #17
Jo, hvis du laver den færdige side så den også kan ses i 800x600 :)
Avatar billede randome Nybegynder
30. december 2001 - 10:29 #18
Nr. 2 er klart den bedste!! Fortsat god arbejdslyst!
Avatar billede cmk30 Nybegynder
30. december 2001 - 19:18 #19
Okay >>randome!!!

Men, kunne du ikke uddybe dit svar lidt mere... hvorfor er det den bedste! Og hvad der er galt med de andre...?

/cmk30
Avatar billede roedz Nybegynder
03. januar 2002 - 19:12 #20
Jeg synes at nr. 3 er bedst, det skyldes flere ting;
1. 3\'eren er mest overskuelige
2. linkene er lettest at finde
3. synes at farverne på linkene er gode
4. siden virker simplehen bare mest gennemført

det var min mening, håber du kan bruge det til noget :O))

roedz
www.9interactive.dk
Avatar billede cmk30 Nybegynder
03. januar 2002 - 20:02 #21
Jeg takker for jeres svar omkring designet til ver2l-studios.dk!

Der var en delte meninger omkring hvad for et design der i jeres øjne var bedest!
Men vi må nu bare prøv at se hvad det bliver til, eller om der bliver lavet et helt nyt design... hvem ved? :0)

Jeg giver pointene til >>tony breindal! Da det er ham jeg har kørt samtalen med længst!

/cmk30