Avatar billede wondergirl Nybegynder
28. december 2001 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikke muligt at sende filer over ICQ

Hejsa!

Jeg har netværk mellem mine to computere (PC med Win98 og bærbar med WinMe). Efter netværket mellem de to computere er oprettet, har det ikke været muligt for mig, at sende og modtage filer fra andre ICQ-brugere.

Er der nogen der kender en løsning der måske kan hjælpe mig af med det problem?

Mona
Avatar billede tolleboy Nybegynder
28. december 2001 - 18:22 #1
Hvilket internet har du?????\'

ADSL??? for så skal du måske ændre i routerens opsætning....
Avatar billede wondergirl Nybegynder
28. december 2001 - 18:25 #2
Jeg er flov over at sige, at jeg har ISDN (cybercity), nu når næsten alle har en super duper lækkert hurtigheds-net :-)

Mona
Avatar billede khand Nybegynder
28. december 2001 - 18:55 #3
Prøv at gå ind i Preferences > Connections og sæt Connection Type til Permanent.

Er ikke helt sikker på at det vil virke men prøv alligevel.
Avatar billede wondergirl Nybegynder
29. december 2001 - 14:10 #4
Virker ikke Khand!
Avatar billede wondergirl Nybegynder
30. december 2001 - 14:49 #5
Ingen hjælp :-(