Avatar billede record Nybegynder
28. december 2001 - 17:55 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Et lille smart design+logo

Hejsa!!!

Jeg står og skal bruge en der vil lave et lille smart  design til mig!

Noget i stil som: http://www.friserverplads.dk/clanartist/

Og jeg mener: Siden skal være meget lig Ovennævnte side!

mit icq: 139162228

mail: rolloogcasper@ofir.dk

Jeg håber du vil hjælpe!

Mange hilsner fra

Record
Avatar billede realone Nybegynder
28. december 2001 - 18:04 #1
spørgsmål må IKKE oprettes 2 gange...!!
</RealOne>
Avatar billede tolleboy Nybegynder
28. december 2001 - 18:21 #2
ikke for kun 205 point...

FIrmaer tager typisk mellem 8.000 - 10.000 op til 50.000 for at designe en sådan hjemmeside....
Avatar billede record Nybegynder
28. december 2001 - 18:30 #3
Det gør de så ikke!!

Firmaer tager ikke 10-50.000 kr for et DESIGn til en hjemmeside...Det er kun et design vi sankker om

For 50.000 kan man få lave eksperten.dk, jubii eller noget andet!
Avatar billede pspskolen Nybegynder
28. december 2001 - 18:38 #4
Har du en ønske størrelse og farver

/Alice
Avatar billede tolleboy Nybegynder
28. december 2001 - 18:41 #5
Record du ved vist ikke helt hvad du snakker om... Eksperten kan IKKE laves for 50.000...

Jeg tror ikke du har en anelse om hvor meget design entelig koster. Du kan regne med ca. 300 -700 kr i timen til en prof webdesigner....
Avatar billede pspskolen Nybegynder
28. december 2001 - 19:01 #6
Hvad skal der stå på designet ?
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
28. december 2001 - 19:02 #7
Hmmm RECORD...
Du er vist RET meget ved siden af rent prismæssigt.
Et lille firma jeg kender har lavet en underdel af et undersite til www.dr.dk
Det kostede den nette sum af 150.000,-
Andre større firmaer som mærskdata forlanger, uden at blinke, mellem 50.000,- og 2.5 mill. for at udvikle sites...

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
Multimedesigner Stud.
Avatar billede tolleboy Nybegynder
28. december 2001 - 19:06 #8
krisbjoern  ->

Nemlig...

Standart sider, som ses hver dag, og som er totalt simple og kedelige, kan nemt have kostet 50.000 at lave.

Så Record, læs lige lektien igen.

Ps. En god kolega/ven fik 100.000 for at lave en hjemmeside til et svensk firma.
Det eneste han havde brugt var Frontpage. Men det sjoveste er at han ALDRIG havde prøvet at lave hjemmesider før, og startede med at sende siden til dem for sjov.... Så tag den, og tyk den igennem!!!
Avatar billede thokarl Nybegynder
28. december 2001 - 19:10 #9
flot sagt!

Thomas Karlson
IT-Supporter
Avatar billede pspskolen Nybegynder
28. december 2001 - 19:11 #10
Er det mig der er helt galt på den ?

Hvorfor bliver der diskuteret hjemmeside pris, når det er et design der er tale om.

Jeg vil godt forsøge mig med et forslag til et design, men sandelig ikke en hjemmeside.

/Alice
Avatar billede pspskolen Nybegynder
28. december 2001 - 20:12 #11
Jeg har en her ........Den ligner overhovedet ikke siden du henviser til :-)) Men er nu meget sjov alligevel.
/Alice
http://home19.inet.tele.dk/pspskolen/forslag.htm
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
28. december 2001 - 21:31 #12
Er her nogen? Jeg kunne da godt prøve at lave et design, men hvis det skal være lig det som du henviser til, skal jeg da mindst have 400 for det! ;)

.::Michael::.
Avatar billede record Nybegynder
28. december 2001 - 21:49 #13
Tak allesammen!!!

Ja..Jeg søger et design, ikke en hjemmeside!

Jeg trækker mine ord om at en site ikke koster 5.0000.  Sorry for det!
Men..Jeg søger kun en der kan lave noget i stil med siden jeg har nævnt!
Flere point kan vel aftales, men ind til videre søger ejg en der vil lave designet for de 205 point!

Record
Avatar billede record Nybegynder
28. december 2001 - 21:51 #14
Til pspskolen!

Størresen vikrer fin men resten syntes jeg ikke passer så godt!!!
Prøv igen :)
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
28. december 2001 - 21:53 #15
Ikke mig!!
Jeg vender tilbage hvis dit spm. ikke giver pote!!

Skriv evt. på min mail hvis det har interesse (for omkring 400)
michael.b@pc.dk

.::Michael::.
Avatar billede pspskolen Nybegynder
28. december 2001 - 21:56 #16
Kan du bedre li´ denne ?
/Alice
http://home19.inet.tele.dk/pspskolen/forslag2.htm
Avatar billede tolleboy Nybegynder
28. december 2001 - 22:37 #17
K.. sorry også fra min side...
Avatar billede record Nybegynder
29. december 2001 - 09:04 #18
Til pspskolen!

Jo..Det begynder at ligne noget nu!

Men som du kan se på:

http://www.friserverplads.dk/clanartist/

så er der noget Counter-Strike flettet ind i baggrunden!
Det er dnoget af det seje ved det design!

Kan du lave det?

icq: 139162228

Add mig lige, hvis i har icq!!

record!
Avatar billede record Nybegynder
29. december 2001 - 09:05 #19
>>>>Tolleboy<<<<<

Du havde ret, du skal ikke sige undskyld :)

Men tak alligevel!

Record!
Avatar billede pspskolen Nybegynder
29. december 2001 - 11:09 #20
Hej Record
Godt, så er jeg begyndt at spore mig ind på, hvad du gerne vil ha´ :-)
Du har vel ikke selv nogle billeder, som kan sættes ind .......Ellers må jeg selv søge på Counter-Strike og finde noget passende.

Er vi enige om, at beholde det i grå nuancer, med noget tern/flet ?

Der er jo ikke nogen ide i at lave det nøjagtig magen til siden du henviser til, og iøvrigt er det vist ulovligt at kopiere andres arbejde :-)

Men jeg har ingen problemer med at lave det for dig......Jeg skulle bare prøve at finde det der passer dig godt.

Har du en tekst du vil have på, eller ordner du selv det senere ?

/Alice

PS. Kan ikke bruge min ICQ i disse dage, da jeg ikke sidder ved min sædvanlige computer.
Avatar billede pspskolen Nybegynder
29. december 2001 - 14:09 #21
Avatar billede record Nybegynder
30. december 2001 - 17:19 #22
Jeg opretter et nyt spørgsmål hvor jeg ahr ændret lidt i mit spørgsmål!!

Det er noget lettere!!

Men i kan alle joine det nye spørgsmål som er i samme kategori!!!

Ellers tak!

Record!