Avatar billede prwurtz Nybegynder
28. december 2001 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DirectX: AGP Texture Acceleration \"not available\"

Under DirectX Features har

DirectDraw Acceleration:
Direct3D Acceleration:
AGP Texture Acceleration:

Alle status \"not available\".

Systemet er en Compaq 7990 (med nyeste BIOS)
MS Win 2000 Pro(dansk) (5.0,build 2195) SP2,
Grafik kortet er et NVida Riva TNT 2 Ultra, driver version 23.11

Jeg har prøvet en række muligheder uden større held service pakken, nye drivere, DirectX version 8.1 og  alle DirectX kombinationer i kontrol panelet (med directX.cpl).

Samt skiftet til et helt andet grafik kort, men også uden held.

Hvad er det lige???
Avatar billede net-rom Nybegynder
28. december 2001 - 22:26 #1
Jeg havde det samme problem med mit geforce 2 gts jeg installerede directx 8.0 istedet og derefter den nyeste driver fra http://nvidia.com.
Avatar billede net-rom Nybegynder
28. december 2001 - 22:27 #2
forkert link her: http://nvidia.com
Avatar billede prwurtz Nybegynder
30. december 2001 - 15:33 #3
Det virker desværre ikke!
Avatar billede prwurtz Nybegynder
30. december 2001 - 15:34 #4
Efter de mange forsøg, har jeg nu re-installeret Windows 2000, og benytter DirectX 8.1 og alt virker igen. Hmm!