Avatar billede zweeepz Nybegynder
28. december 2001 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Philips CDbrænder fryser computeren.

Hej alle og glædelig jul.

Min moder mente at min far skulle have en brænder i julegave og investerede så i en Philips CDRW 16x10x40.
Som den gode søn tilbød jeg at installere den i min fars gamle compaq computer.
Nu er brænderen installeret, men jeg kan ikke få den til at fungere uden at computeren crasher.

Problemet opstår når jeg putter en cd i brænderen, så fryser computeren.

Den kører WIN98 og har ikke ret meget plads fri (80 MB) på c-drevet, kan det være det som er skyld i problemerne, eller er der andre muligheder?

Jeg har fået indlæst ting fra drevet, men nu kan det ikke mere. Den fryser også når jeg bare kommer en blank cd i.
Håber I kan hjlæpe.
Avatar billede fbj Nybegynder
28. december 2001 - 17:09 #1
jeg har haft næsten det samme problem men min pc gik først istå når jeg satte den til at brænde en cd, jeg løste problemet hved at formatere min computer og lade være med at fylde den op med en masse \"lort\"
Avatar billede zweeepz Nybegynder
28. december 2001 - 17:15 #2
Det er ikke en mulighed at formatere maskinen lige nu, selv om det nok ville være det bedste.
Avatar billede zweeepz Nybegynder
29. december 2001 - 10:40 #3
Hmm, første gang jeg ikke har kunnet få nogen hjælp. :(