Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 16:53 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

PC lukker selv programmerne

Hejsa, jeg har et mindre problem med min PC, og synes efterhånden jeg har prøvet alt..problemet er det at min PC selv kan finde på at lukke de programmer jeg bruger, eks hvis jeg sidder og spiller CS, så lige pludselig lukker CS uden nogen som helst fejl..nogen der har et godt forslag til hva der kan være galt..

/DarkSide
OS er Windows XP Prof og den er geninstalleret for 2 dage siden.
Avatar billede gimmy Nybegynder
28. december 2001 - 16:55 #1
Spids XP CD\'en og brug et andet OS ;)
Avatar billede gimmy Nybegynder
28. december 2001 - 16:55 #2
abstrahér endelig fra det overflødige \"D\" i spis :-/
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. december 2001 - 16:57 #3
Har du prøvet at hente updates på Windows Update? http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 16:58 #4
techno, jepper, den er helt opdateret...
Avatar billede damnit Nybegynder
28. december 2001 - 17:00 #5
man kan da godt spise den ;)

Har du ICQ kørende i baggrunden? den lukker nogle gange ned for mine progs, derfor slukker jeg den altid, når jeg går ind i spil...
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2001 - 17:03 #6
har du prøvet køre den i kompabilitets mode, højreklik på CS og vælg kompabilitet med f.eks. Win98.
Avatar billede torben Nybegynder
28. december 2001 - 17:03 #7
er det kun i spil?
måske er det dit grafikkort driver der skal opdaters..... havde selv det problem engang... dette var løsningen:)

Hilsen  TD
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 17:06 #8
Det er ikke kun CS, det kan være ALT, Winamp, IE Netscape, osv osv, det er meget forskelligt hvornår den gør det.
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 17:08 #9
Har også nyeste driver til mit gfx kort..
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2001 - 17:27 #10
ok, det kan være at et eller flere systemfiler er korrupte, prøv at gå i Start/Kør og skriv SFC /scannow, sæt din WinXP skive i drevet og tryk på Enter.

Der går ca. 25 minutter hvor evt. korrupte filer udskiftes med de originale.
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 17:31 #11
retaxes, been there, done that, virker stadigt ikke..jeg har været ALT igennem som jeg troede kunne være en mulig fejlkilde, men nej fejlen er der stadigt..
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 18:46 #12
Hmm jeg kan se at jeg muligvis har et IRQ problem, prøver at formattere, vender tilbage hvis det stadigt ikke virker :)
Avatar billede darkside Nybegynder
27. februar 2002 - 00:03 #13
Fandt desværre aldrig ud af hva der var galt, maskinen endte sine dage ved at brænde helt sammen..