Avatar billede lisa Praktikant
13. april 2000 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Filmklip

Jeg har sat et et filmklip ind på min hjemmeside, som starter, når man fører musen hen over den. Problemet er bare, at det gør den ikke , når jeg er på nettet. Kan nogen hjælpe mig med hvad der er galt i min kode!?. Den virker nemlig fint her i min browser, når jeg er offline.
Lisa.
Avatar billede lisa Praktikant
13. april 2000 - 20:23 #1
Hej igen.
Jeg glemte lige at skrive adressen til min side:
http://hjem.get2net.dk/lisa_skovgaard/
-Og så er det på det sidste link "Videoklip"
Lisa.
Avatar billede sirius Nybegynder
13. april 2000 - 21:11 #2
det virker da fint nok hos mig... det tager bare lidt tid at åbne filmen...
Avatar billede occo Nybegynder
13. april 2000 - 23:32 #3
Det virker perfekt hos mig på IE 5.01 over en god forbindelse (Stofanet). Måske er det for langsomt at vente på, hvis man sidder på et normalt modem med 56 kb.
(Jeg måtte dog skrue ned for lyden, da den er noget overstyret. Heldigvis er der ikke monteret et "duft-kort" i min PC.
Held og lykke med det.
OCCO
Avatar billede snipper Nybegynder
13. april 2000 - 23:41 #4
Det virker også OK på mine browserer.

Sirius og Occo har ret i at det kan tage en del tid før videoen er indlæst (op til 5 min på et langsomt modem).

Nogle brugere gider ikke vente så længe, så selv om ideen umiddelbart er sjov kan det diskuteres om ikke bare videoklippet skulle lægges blandt de andre, med en rigtig sjov overskrift.
Så kan folk selv vælge.
Avatar billede lisa Praktikant
13. april 2000 - 23:51 #5
I havde ret, jeg er vidst bare for utålmodig. Jeg har fordelt pointene imellem jer.
Tak for hjælpen.
Lisa.
Avatar billede olebole Juniormester
14. april 2000 - 01:38 #6
<ole>
Lisa >> Det er det samme dilemma, vi var igennem med de animerede gif'er ;-)
Den eneste trøst er, at 'rørene fra himlen' bliver mere og mere højglans forkromede. Indtil vi alle har dem, er mantraet: "Vold-komprimering i 2. potens" :-(
Det gælder både grafik, video og lyd! Hvis du prøver at se på Adobe's 'lege-site', vil du se, at også kode kan tage lang tid at få ned. Prøv - når du endelig har fået siderne loaded - at se på kildekoderne...de er laaaaaaaange. Adressen er:
http://www.smashstatusquo.com
Det er skide flot - men husk at tage tålmodigheden (...og termokanden) med! ;-)
/VH
</bole>