Avatar billede j_hallum Nybegynder
13. april 2000 - 19:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Helligdage i outlook

Vi kører exchangeserver 5.5 m. servicepack1 og outlook 97 på klienterne.

Vi har en række brugere der har helligdage stående fra kl. 01.00 - 01.00 altså over 2 dage.

Min teori er at det må skyldes at pc'en har stået til forkert tidszone da vi udførte funktionen "importer helligdage"

Men hvordan får jeg rettet dem op ? Det kan naturligvis gøres manuelt ved at ændre en helligdag ad gangen, men de er jo importeret for de næste mange år !

Hvis man importerer helligdagenen igen ryger de jo ind dobbelt.
Avatar billede hanno Nybegynder
13. april 2000 - 19:59 #1
Har du prøvet at rette tiden tid (På Exchange Serveren + Klienterne) og derefter importere Helligdage igen

\\Hanno
Avatar billede j_hallum Nybegynder
14. april 2000 - 23:24 #2
Næh, jeg har ikke prøvet at rette at importere helligdagenene igen - var bange for at få dem ind dobbelt, men jeg kan jo prøve på en enkelt pc