Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 00:58 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Kan ikke komme ind i lydstyrken?

Hey...

Jeg har lige renformateret min maskine og Win2k ind igen, men nu når jeg skal ind i det icon som ligger i sys trayen som en lille højtaler (gul), så åbner den i processlinien, men jeg kan ikke komme ind i programmet.

Problemet er at jeg skal have slået line-in til (den stor som fra som standard), men hvordan kommer jeg derind? Er der et andet program som man kan slå line-in til i?
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. december 2001 - 01:01 #1
Via kontrolpanel, multimedieenheder.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:03 #2
virker ik
Avatar billede dphreak Nybegynder
28. december 2001 - 01:09 #3
Tilbehør -> Underholdning -> Cd afspiller, der tror jeg man kan slå det til, men jeg er ikke sikker (sidder wed en maskine uden det der ligner tilbehør)
Avatar billede bente_elsker_heste Nybegynder
28. december 2001 - 01:11 #4
Burde virke med Kontrolpanel --> Multimedier --> Vælg de faneblad der hedder Lydenheder. Der er så Indspilning af lyd. Og der kan du vælge hvilket kort lydkort der skal være line-in.

/KryceK
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:11 #5
Nej desværre.... det er da VILDT irriterende!
Avatar billede dphreak Nybegynder
28. december 2001 - 01:11 #6
Hmm, nej, det er i den gamle version... prøv Tilbehør -> Underholdning -> Lydoptager (ved ikke hvad det hedder i dansk W2K), under options.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:12 #7
1. Man kan ikke vælge line-in

2. det er fordi det skal slås til så der er lyd på mit tv-kort.

er der ikke bare et lyd program eller nod som kan slå det til?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:13 #8
Nej, man kan heller ikke ændre det i lydoptager.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:14 #9
Kender I ikke nogen programmer som kan overtage den funktion som Windows tildeler det der skide program?
Avatar billede dphreak Nybegynder
28. december 2001 - 01:18 #10
hmm, jeg havde engang et program fra creative der fulgte med mit soundblaster kort, det havde sit eget program, men jeg ved ikke om det bare er bygget ovenpå windows\' eget program.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:19 #11
Det har jeg også lige nu, men det kan ikke gøre noget ved det.

Kan I finde den nyeste driver til SB L!ve 5.1 og Windows 2000?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 01:52 #12
Okay, problemet ligger i driveren. Kan I finde en anden end den officielle til SB L!ve 5.1?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2002 - 21:33 #13
Jeg har selv løst problemet, ved at installere en helt anden driver, og bruge mixeren i den, men tak for hjælpen ellers!