Avatar billede brian8 Nybegynder
28. december 2001 - 00:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde en driver til mit grafikkort S3 Savage4 3D

Jeg har lige købt Micro ATX VA Mainboark hvor der er onboard grafikkort. Grafikkortet er et S3 Savage4 3D. Jeg skal bruge en opdateret driver til win 2k, men kan ikke finde den. Er der en som kan skaffe den til mig???
Avatar billede brian8 Nybegynder
28. december 2001 - 00:56 #1
Hov der skulle stå Micro ATX VA Mainboard. Sorry :)
Avatar billede dphreak Nybegynder
28. december 2001 - 01:06 #2
Har du prøvet med Windows-update?
Avatar billede brian8 Nybegynder
28. december 2001 - 01:07 #3
ja
Avatar billede larp_ Nybegynder
28. december 2001 - 01:36 #4
Jeg ville prøve at gå ind på bundkort producentens hjemmeside og der finde nogen drivere, hvis du ikke ved hvem producenten er så find et model nummer eller noget andet på bundkortet og gå ind på www.google.com og indtast det der så kommer der sikkert en masse links til det. Hvis det ikke virker så kig på S3\'s hjemmeside, måske er der noget der.
Avatar billede olai Juniormester
28. december 2001 - 01:42 #5
Avatar billede brian8 Nybegynder
28. december 2001 - 01:44 #6
olai, jeg har ikke en brugernavn og password til at komme ind på den side som du har foreslået.
Avatar billede olai Juniormester
28. december 2001 - 01:45 #7
Avatar billede olai Juniormester
28. december 2001 - 01:46 #8
brian8> ups, archive/archive
Avatar billede skov_p Praktikant
02. januar 2002 - 23:34 #9
Jeg har selv prøvet at få det til at køre men uden held. Det er noget rigtigt l...
http://www.eksperten.dk/spm/135949
Der var ingen der kunne hjælpe mig.
Avatar billede olai Juniormester
02. januar 2002 - 23:43 #10
brian> Hvad med dig ? har du prøvet de links jeg gav dig ?? Respons tak...