Avatar billede dzign Nybegynder
27. december 2001 - 23:42 Der er 2 kommentarer

MAC (Ebokk) og PC på netværk HVORDAN

Jeg kan ikke lave et netværk mellem min pc en min bærbar....
Min bærbar er en Ebook (MAC)...
Det er første gang jeg skal lave netværk mellem PC og MAC.....

HVORDAN....
Avatar billede vistodk Nybegynder
28. december 2001 - 07:44 #1
Du skal installere en Netværks protokol der hedder MAcIP på din pc, eller koble dem op mod en Win2000 server (har macip protocollen)

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede dzign Nybegynder
28. december 2001 - 15:18 #2
Og hvor finder jeg den.... jeg vil gerne have det fra grunden af----