Avatar billede johnschmidt Nybegynder
27. december 2001 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Kazaa - spørgsmål

Jeg har lige fået Kazaa.. og har et spørgsmål. Jeg er ved at downloade en fil.. Hvad sker der hvis jeg sluker computeren vil den så finde filen igen og starte hvor den slap? Kan jeg sætte den til at downloade den samme fil 2 gange for at den henter den fra flere? Find selv på flere spørgsmål og svar inden i morgen? (tips og tricks med programmet)
Avatar billede khand Nybegynder
27. december 2001 - 21:11 #1
Hvis du slukker computeren, uden selv at stoppe downloadet fortsætter den når du åbner programmet, såfremt at der er nogen online der har den fil du er igang med.

Nu er det noget tid siden jeg sidst har brugt det, men jeg mener at den automatisk henter fra alle dem der har filen.
Avatar billede resten Nybegynder
27. december 2001 - 21:12 #2
Ja den starter bare forfra hvor den slab.
Avatar billede 35oz Nybegynder
27. december 2001 - 21:12 #3
Ja, den finder filen igen og startet hvor den slap
Avatar billede well_r Nybegynder
27. december 2001 - 21:13 #4
Du kan sagtens slukke og så genoptage download
Du kan også godt downloade samme fil.. hvis filen vel og mærke er 100% ens på de personers pcere som du downloader fra.

og 2 gange?
ja..mener jeg nok.. den opretter vist bare en fil ved samme navn.. hvor forskellen er en lille ændring i filnavnet!
Avatar billede shanko Nybegynder
27. december 2001 - 21:15 #5
Det gør den ikke, det er jo klart at når du lukker din forbindelse til kazaa at download filen oz lukker ned.
Så mit råd er at downloade hele filen på engang.. :o)
Avatar billede paythepri$e Nybegynder
27. december 2001 - 21:25 #6
Inde i Kazaa kan du under trafic se dine downloads (selvfølgelig), men hvis du højre-cliker på din download kan du vælge \"find more soures\" -eller noget lignende. Det gør at den finder alle dem der har den samme fil og downloader fra forskellige steder op til din fulde speed. Alle stumperne bliver så sat sammen til sidst og er den ene fil du gerne ville download...
Ikke færdige downloads bliver gemt i den mappe hvor du downloader til og hvis du åbner programmet igen vil disse downloads selv gå igang igen...
Avatar billede shanko Nybegynder
27. december 2001 - 21:52 #7
sorry.. mente bare ikke den startede op igen.. :o)
Har den altid gjordt det....??? :o)
Avatar billede paythepri$e Nybegynder
27. december 2001 - 23:27 #8
Siden 1.3 -ja...
Avatar billede shanko Nybegynder
28. december 2001 - 01:27 #9
oki.. men så er det jo oz et stykke tid siden jeg har brugt det kan jeg se..*GG*
Avatar billede resten Nybegynder
28. december 2001 - 08:42 #10
Takker :)
Avatar billede shanko Nybegynder
28. december 2001 - 12:26 #11
Takker.. :o)