Avatar billede hojben Novice
06. juni 1999 - 20:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Modemstatus er forsvundet fra højre hjørne

Min modemstatus er forsvundet.. Den hvor man kan se hvilken baud man er koblet op med... Og kan lukke forbindelsen. Det skete efter installation af PWS og Frontpage 98, men det burde da ik give nogen problemer...

Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 20:38 #1
Vi strejker hojben, din skruebrækker :-(
Avatar billede snowball Novice
06. juni 1999 - 20:41 #2
Hvis "vi" strejker, hvad laver du så online ??? Whoops hva' cybles!!!
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 20:42 #3
Jeg kan sgu ikke sådan hive min fastforbindelse ned, desværre, jeg er blokadevagt i dagens anledning.
Avatar billede cybles Nybegynder
06. juni 1999 - 20:44 #4
Man vil vel gerne være soldidarisk med pøblen :-)
Avatar billede mukke Nybegynder
06. juni 1999 - 20:46 #5
Denne computer || Dial-Up Networking
på siden "general" klikker du på "konfigure" (under "conenct using").
I det nye "vindue" finder du siden "indstillinger" og sætter kryds i "Vis modemstatus"
Avatar billede snowball Novice
06. juni 1999 - 20:49 #6
næhh, men der findes noget der hedder en on/off knap!!!
Avatar billede mukke Nybegynder
06. juni 1999 - 20:49 #7
Cybles: Som jeg ser det så kører alt meget hurtigere når andre strækker - mange tak for det :)

Priserne sættes af TeleDK der ejer alle telefonledningerne. Det er derfor ene og allene TeleDk der kan sætte priserne ned.
Hvis vi nu støtter andre udbydere end TeleDK fatter de det måske.

Derfor: Alle TeleDk - brugere: stræk - eller endnu bedre skift udbyder. Alle andre: Fortsæt med at være på, så TeleDk mister markedsandele :)
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. juni 1999 - 22:31 #8
Du går ind i control panel - Network and dial up connections, og så egenskaber for den forbindelse du bruger og der vælger du så show icon on task bar!! Afviser du ikke lige det andet svar?
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. juni 1999 - 23:26 #9
Bare glem det jeg har skrevet da jeg sidder med en 2000 tænkte ikke lige over kategorien!
Avatar billede animal Nybegynder
07. juni 1999 - 00:59 #10
Hvordan kan det være, at man ikke kan være på dansk sted, uden at få smidt "strejke" i hovedet? Sådn har det været i en hel uge nu, og jeg er ved at få SPAT af det! Nu strejker jeg snart fra danske chats, newsgroups og lignende dansk kommunikation over internet...

Ta' den! HA!

(Øv altså hvor bliver det trivielt...)
Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 09:45 #11
Det løste sig selv... Aner ikke hvordan, men lige pludselig var den der igen....
Avatar billede katzip Nybegynder
15. juni 1999 - 00:08 #12
Gå først ind i netværk via modem, tryk derefter på egenskaber for din forbindelse. I dette vindue trykker du på konfigurer og bagefter indstillinger.  Wups så står der VIS MODEM STATUS...
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 07:46 #13
hojben, skal spørgsmålet lukkes?
Avatar billede hojben Novice
22. oktober 1999 - 12:00 #14
Er løst og dermed lukket