Avatar billede Slettet bruger
27. december 2001 - 20:33 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

IMAP mailhotel

Kender I et dansk webhotel der tilbyder IMAP mailaccounts?
Jeg har haft svært ved at finde nogen..
Det eneste jeg har brug for at få hostet er faktisk mail, dns og www sørger jeg selv for.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. december 2001 - 20:35 #1
Aner ikke hvad du snakker om ;o), men kan du bruge www.gratisdns.dk ?
Avatar billede manon Nybegynder
27. december 2001 - 20:47 #2
Brug http://www.netsite.dk !!

Azero.dk tilbyder det, men deres system er noget lort og det fungere ikke, hvorimod netsite.dk virker perfekt !
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2001 - 21:17 #3
Tommyf: nej, du aner ikke hvad jeg snakker om :p

Jeg bruger btw gratisdns til dns, det funker jo perfekt :)

Måske skulle jeg lige sige at jeg (selvf. :) er villig til at betale for en IMAP account :)

Manon: du får point hvis der ikke dukker andre svar op
Avatar billede manon Nybegynder
27. december 2001 - 21:29 #4
kezze >> tro mig - jeg har brug timer og timer på at finde et webhotel og en løsning som kunne hjælpe min svigerfar og hans IMAP system.
Ellers er der http://www.washington.edu/imap/index.html og http://www.imap.org/
Avatar billede macbeth Nybegynder
28. december 2001 - 03:42 #5
http://www.e-c-t.dk <---- er måske et forsøg værd...
Avatar billede overload.dk Nybegynder
30. december 2001 - 18:20 #6
www.yourhost.dk - men det er under opstartsfasen så derfor er det grafiske og tekstmessige materiale ikke klart endnu på siden.
(alt det tekniske og officelle er i orden!)

skriv til mig, hvis du eventuelt er interesseret (plj@yourhost.dk)
Avatar billede manon Nybegynder
26. februar 2002 - 18:27 #7
skal spm lukkes ? *s*
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2002 - 02:28 #8
yourhost.dk har jeg proevet - de var ofte nede og det blev for meget for mig. jeg har endnu ikke modtaget en bekraeftelse på min opsigelse, men tempoet i det firma er som den 200 mhz der staar ved siden af mig. den har nu brugt 10 minutter paa at slette windows.
men phpwizard.dk er fantastisk. jeg har ikke oplevet saa meget som 1 minuts nedetid endnu (efter omkring 1 maaned). naar det kommer til support er responstiden paa 30 sekunder hvis man fanger ham via icq eller irc :)