Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. december 2001 - 18:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Onboard lyd på ASUS A7VI-VM virker ikke

Jeg kan ikke få lyden til at virke......og under enhedshåndtering står der at multimedielydkort ikke virker.......

Jeg har hentet 4IN1-drivere
Sat den på Auto i BIOS (Den kan kun gå i aoto, og ikke enable)

På: http://www.redcorp.com/products/88812118.asp kan man se at der er tale om:
AC \' 97 Compliant 3D Audio
Creative CT5880 PCI Audio Controller (onboard)

Og ja....det er mange point, men min storesøster skal til Esbjerg i overmorgen, og der skulle jeg gerne have den færdig
Avatar billede tolleboy Nybegynder
27. december 2001 - 18:33 #1
Har det virket????
Avatar billede gpa Nybegynder
27. december 2001 - 20:37 #2
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
27. december 2001 - 21:26 #3
Så vidt jeg kan se er det denne driver du skal bruge http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/audio/viawinx.zip
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. december 2001 - 23:21 #4
Det var bare lige den :-)