Avatar billede popsy Novice
27. december 2001 - 18:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedskode til Nokia 3110?

Hej.

Min søster stod for et par dage siden midt i en samtale, da hendes gamle trofaste Nokia 3110 pludselig gik ud som et lys. Da hun forundret tændte den igen, bad den først om pinkoden, og derefter om security koden, begge gange på engelsk!

Ok, altså pin koden var ikke noget problem, men den security kode har hun aldrig hverken set eller hørt om. Nogen der kender den? Eller måske kan hjælpe os til at åbne telefonen på andre måder, vi har forsøgt m. et andet sim kort!

Har ledt på Nokias hjemmeside, men kan intet finde, vi er godt klar over at koden måske stod på kassen da den var ny, men det er altså efterhånden 4 år siden, og jeg er bange for at kassen er både død og begravet!

Svaret skal være noget vi selv kan gøre, for den der løsning m. at sende telefonen både det ene og det andet sted hen, holder jo ikke rigtigt, med de aktuelle priser på nye mobiltelefoner :-)

popsy
Avatar billede maxium Novice
27. december 2001 - 18:18 #1
security kode=puk kode
Avatar billede popsy Novice
27. december 2001 - 18:22 #2
Nix, koden har intet at gøre med kortet, kun med telefonen!

popsy
Avatar billede pft Nybegynder
27. december 2001 - 18:25 #3
prøv 1234
Avatar billede popsy Novice
27. december 2001 - 18:28 #4
har prøvet 1234, og mange andre kombinationer. Mener dog at have fundet ud af at den skulle være på 5 cifre?

popsy
Avatar billede maxium Novice
27. december 2001 - 18:30 #5
koden er 12345
Avatar billede tolleboy Nybegynder
27. december 2001 - 18:36 #6
Hvis der er som du skrev, en \"sikkerhedskode\" er det som standart 12345 som standart for ALLE nokia-telefoner.

Men ellers er det puk1-koden hun skal have fat i...

Håber det var svar nok!!!!
Avatar billede popsy Novice
27. december 2001 - 19:52 #7
Afprøver, vender tilbage i morgen, flere indlæg er yderst velkomne!

popsy
Avatar billede popsy Novice
29. december 2001 - 23:23 #8
Beklager meget, men ingen af svarene har vist sig at virke.

Lukker