Avatar billede dolphin Nybegynder
13. april 2000 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Modem sharing

Jeg har 6 computere på mit hjemmenetværk, og dem vil jeg gerne have til at køre med modemsharing - hvordan gør jeg det????
jeg kan ikke få det til at virke mellem mine computere

Lidt data:
1 98' PII computer 300mhz (modemet sidder på denne)
1 98' AMD computer 300mhz (har et modem - slået fra)
1 98' computer 133mhz
1 95' computer 66mhz (bærbar)
1 95' computer 33mhz
1 3.11 computer 33mhz
netværket kører perfect via. Hub og BNC bare ikke modemsharing.
98 maskinerne har 98 SE installeret.

Er der nogle der har nogle ideer/løsninger
Avatar billede gnarf Nybegynder
13. april 2000 - 14:58 #1
Der er et hav af spørgsmål om det emne her på eksperten. Søg efter winroute/sygate/modem sharing her på eksperten.

Det jeg tror du får til at virke lettest er hvis du downloader et gateway program og installerer på PII'eren. Derefter skal alle klienterne bare have indstillet deres gateway addresse i tcp/ip protokollen til at være ip adressen på PII'eren.

http://www.sybergen.com/products/gate_ov.htm
Jeg bruget selv SyGate og jeg synes det er utrolig let at konfigurere. En masse andre her på eksperten sværger til winroute, så det kunne du også prøve.
Avatar billede dolphin Nybegynder
13. april 2000 - 15:08 #2
Jeg vil prøve at hente sygate - tak for hjælpen.