Avatar billede snogen Nybegynder
27. december 2001 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webspace

Hej

Jeg har nu ledt i lang tid efter et sted at ligge sin hjemmeside ud. Problemet er at der ikke er nogle steder hvor der understøttes det jeg skal bruger.
Det jeg skal bruge er:
En server der har understøttelse af:
- ASP
- PHP
- Access databaser
- SMTP
og muligvis:
- POP3
- Perl og cgi

Siden må ikke indeholde reklamer og skal være nem og gå til (helst med FTP upload)
Avatar billede nuki Nybegynder
27. december 2001 - 16:14 #1
øhhh og det vil du have gratis ???
Avatar billede ahv Nybegynder
27. december 2001 - 16:15 #2
http://www.friserverplads.dk/

Ved ikke om de har det der SMTP
og de arbejder på at få FTP upload.

MVH.
Alexander Holm Viborg
http://www.ahv.f2s.com
Avatar billede thomasledet Nybegynder
03. januar 2002 - 19:07 #3
du skyder da med spredehagl! hvad vil du bruge både asp og php til? kod dog din hjemmeside i een af delene... og så vil jeg ydermere anbefale dig at bruge et mindre inferiort databasesystem end access... hvad med mysql? eller postgresql?