Avatar billede snogen Nybegynder
27. december 2001 - 15:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydkortproblemer

nu har jeg lige installeret ADSL og derfor Netkort i min gamle PC. Før havde jeg alm. ISDN og kørte med skærmkort og lydkort. Problemet er nu, at når jeg har mit lydkort i, konflikter det med mit netkort på en eller anden måde. Jeg kan simpelthen ikke komme på nettet/mail. Mit netkort virker først når jeg tager lydkortet ud. Jeg har 3 slots på mit kort. En ISA en PCI og en delt. Jeg har prøvet alle kombinationer men intet løser problemet. Mit netkort sidder i ISA slot, mit skærm kort tager en PCI og så har jeg een tilbage. Er der nogle der har prøvet det her før, og har løst det?
Avatar billede slyng Nybegynder
27. december 2001 - 16:49 #1
Det er en meget fin ide du har med at lægge mit spørgsmål fra kandu.dk ind her til 15 points, når jeg har uddelt 100 p. på kandu. Bare lidt ærgeligt at du ikke har svaret selv. Tag og tjen dine points på ærlig vis. Til jer andre: hvis i har svaret på spørgsmålet kan i gå uden om \"snogen\" og lige ind på kandu.dk og tjene 100 p. Hvis i hellere vilsvare her, så læg en besked til mig her på spørgsmålet, så opretter jeg det her, og gover 100 p.

Til snogen: tag og skrid, hvis du ikke kan svare selv.
Avatar billede snogen Nybegynder
27. december 2001 - 17:03 #2
Hej slyng.
Jeg kan ikke se der er noget galt i at hente hjælp andre steder. Er det måske heller ikke tilladt at søge på Nettet efter svar for at hjælpe andre!!!!! Eksperten er og bliver suveræn.
Hvis du har ondt et vis sted,-så gå til Læge og få det ordnet. Hvad er Ærlig vis ??? Nogle ting kan man svare på,-andre ikke,- så går man andre veje, for at finde svaret.
Om jeg skal skride er vist ikke din Hovedpine,-!!!
Avatar billede slyng Nybegynder
27. december 2001 - 17:24 #3
ærlig er at kunne noget og så hjælpe andre. Men det er da rart at du bliver stødt over min reaktion. Så ved jeg da at jeg har ramt. Fint
Avatar billede slyng Nybegynder
27. december 2001 - 17:25 #4
Men jeg kan da godt se at det er svært for dig at afgøre hvad ærlig vis er!
Avatar billede snogen Nybegynder
30. december 2001 - 08:35 #5
.