Avatar billede sumsar- Nybegynder
13. april 2000 - 13:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

olebole

Jeg er snart ved at være lidt desperat...  =)

Hvis du snart kommer med dit svar, giver jeg dig både disse point og de andre..
hvis der er nogen der undrer sig over hvad jeg mener... så kig her:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14525
Avatar billede olebole Juniormester
19. april 2000 - 19:12 #1
sumsar >> Jeg har lige checket, hvormange spøgsmål du har stillet og besvaret. Jeg synes, du skal besvare dette spørgsmål selv og beholde dine points. Jeg HAR jo allerede fået points i det oprindelige spørgsmål - og vælter mig i forvejen i dem. Du har nok bedre ting at bruge dem til.
Jeg er ligeså glad for tanken...det er jo den, der tæller ;-)

/VH og tak,
Ole
Avatar billede sumsar- Nybegynder
19. april 2000 - 20:45 #2
jammen.. så siger vi det... =)
/sumsar