Avatar billede sinatra Nybegynder
27. december 2001 - 04:28 Der er 3 kommentarer

Hvilket modem?

... spørgsmål født af uvidenhed og dovenskab...

Kan jeg ved at åbne kabinettet se præcist hvilket modem, der sidder i min PC?

(jeg skal finde en driver til mit modem - da win2000 åbenbart ikke selv kan finde ud af at installere en driver, så det virker)
Avatar billede hojben Novice
27. december 2001 - 04:29 #1
ja... men hvorfor ikke bare skille maskinen ad og se inden spørgsmålet bliver stillet???
Avatar billede sinatra Nybegynder
27. december 2001 - 04:32 #2
ja.. det var jo dovenskabs-elementet.

Tak for det hurtige svar.
Avatar billede hojben Novice
27. december 2001 - 04:33 #3
du kan dog hvis det er et oldnordisk japansk eller indokinesisk modem være uheldig at der IKKE står noget som helst på det...

så skal du ha fat i et program som hedder modemdoc..